Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er eskorte lov i Norge i dag?


Gjest Guest_JanBanan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_JanBanan_*

Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

 

 

Narko er også ulovlig. Allikevel finnes det i samfunnet.

Prostitusjon er ikke ulovlig, men å kjøpe sex er ulovlig. Så i prinsippet kan en kvinne sette opp sin egen nettside (hvis noen gjør det for henne går det under hallikparagrafen) og avertere for salg av sex. Hun gjør ikke noe kriminelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Olav Normann
Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

 

 

Narko er også ulovlig. Allikevel finnes det i samfunnet.

Prostitusjon er ikke ulovlig, men å kjøpe sex er ulovlig. Så i prinsippet kan en kvinne sette opp sin egen nettside (hvis noen gjør det for henne går det under hallikparagrafen) og avertere for salg av sex. Hun gjør ikke noe kriminelt.

 

Fant ex'en på en slik side for ca en uke siden. Senere fikk jeg presset ut av henne at hun hadde solgt sex mens vi enda var sammen. Ble slutt for et par dager siden :-)

Lenke til kommentar
Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

 

 

Narko er også ulovlig. Allikevel finnes det i samfunnet.

Prostitusjon er ikke ulovlig, men å kjøpe sex er ulovlig. Så i prinsippet kan en kvinne sette opp sin egen nettside (hvis noen gjør det for henne går det under hallikparagrafen) og avertere for salg av sex. Hun gjør ikke noe kriminelt.

 

Fant ex'en på en slik side for ca en uke siden. Senere fikk jeg presset ut av henne at hun hadde solgt sex mens vi enda var sammen. Ble slutt for et par dager siden :-)

Det store spørsmålet da, hva du gjorde på siden :p ?

Lenke til kommentar
Gjest Olav Normann
Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

 

 

Narko er også ulovlig. Allikevel finnes det i samfunnet.

Prostitusjon er ikke ulovlig, men å kjøpe sex er ulovlig. Så i prinsippet kan en kvinne sette opp sin egen nettside (hvis noen gjør det for henne går det under hallikparagrafen) og avertere for salg av sex. Hun gjør ikke noe kriminelt.

 

Fant ex'en på en slik side for ca en uke siden. Senere fikk jeg presset ut av henne at hun hadde solgt sex mens vi enda var sammen. Ble slutt for et par dager siden :-)

Det store spørsmålet da, hva du gjorde på siden :p ?

 

Vel jeg var inne på e-mailen hennes. Der stod det at hun hadde sendt noen bilder til en support e-mail som inneholdt ordet eskorte. Gikk inn på siden, også får jeg se sladdete bilder av min kjære der det står at hun ønsker treff med menn over 30, eskorte og masasje.

Lenke til kommentar
Ser det finnes eskortesider på nettet med bilder og nummer til jentene.

Er det virkelig lov å benytte seg av dette? Trudde prostitusjon var blitt ulovlig?

 

Som nemt i tråden her, prositusjon er ulovleg men å være eskorte er ikkje nødvendigvis ulovleg.

 

Eskorte er i den klassiske definisjonen (altså ikkje som kodeord for prosituert) ein person som du betaler for å være din +1 på fester, konferanser og møter. Eskorten sin jobb er enkelt å greit å sette deg i eit godt lys, ei god eskorte bør derfor i tillegg til å være pen også være smart, ha evnene til å gli inn i alle slags miljøer (skikk og bruk samt etikette i forskjellige miljøer) og ha visse skodespelar talent slik at ho både kan gi illusjonen av at du som kunde er ein kjemkar og ha muligheita til å memorisere den rolla som ho skal spele.

 

Så det finnest eit legitimt marked for eskorter, men dei fleste av dei bruker det som eit smutthol i regelverket for å selge sex. Ved å ta rikelig betalt for at du som kunde får ta med eskorten ut på middag så har eskorten sex med deg "off the clock" på slutten av kvelden. Teknisk sett har du då ikkje betalt for sex i seg sjølv, du har berre overbetalt for ei anna tjeneste.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

 

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...