Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?


N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dusjer hver dag, så og si. Dusjer hver morgen før jeg skal på skolen, ofte dusjer jeg etter jeg har trent da jeg svetter som en hvit afroamerikaner (no offense). Jeg klarer ikke å møte folk når jeg ikke har dusjet først, kommer til å gå rundt og føle at jeg stinker, og det er jo ganske greit å ikke lukte vondt når man er med venner. At trådstarter klarer seg med èn dusj i uka er utrolig. Selv om jeg sitter i ro en hel uke, kommer jeg til å begynne å stinke.

Lenke til kommentar

Dusjer hver morgen, til og med når jeg har ca fem, ti minutter på meg for å rekke en buss.

 

Blir sånn 10-20 sekunder i dusjen.

Er uansett bedre enn å ikke dusje.

Skjer heldigvis ikke så ofte da. :p

 

Men i morrest var det ikke håp. Måtte gå uten å ha dusjet.

Men jaja, har bare 3 kvarter med skole på tirsdager så.

 

Er ikke så redd for å stinke, for jeg vet at man egentlig ikke stinker før sånn 3-5 dager uten dusj.

Men jeg ser mye freshere ut i ansiktet og håret når jeg dusjer.

Så det er egentlig derfor jeg dusjer hver morgen.

Lenke til kommentar

dusjer som regel hver dag, men ofte jeg bare vasker meg under armene og i ræva. må jo det, ellers kjenner man jo bæsjlukta hver gang man sitter på huk

:ermm:

Er du flink til å bruke toalettpapiret grundig?

 

dopapir funker dårlig hvis bæsjen er klissete. dårlig oppfinnelse. i tillegg bruker jeg ikke undertøy, så hvis jeg ikke rengjør ræva daglig etter bæsjing så vil jo buksene stinke med èn gang :ermm:

Lenke til kommentar

dusjer som regel hver dag, men ofte jeg bare vasker meg under armene og i ræva. må jo det, ellers kjenner man jo bæsjlukta hver gang man sitter på huk

:ermm:

Er du flink til å bruke toalettpapiret grundig?

 

dopapir funker dårlig hvis bæsjen er klissete. dårlig oppfinnelse. i tillegg bruker jeg ikke undertøy, så hvis jeg ikke rengjør ræva daglig etter bæsjing så vil jo buksene stinke med èn gang :ermm:

 

 

 

Grose.

Lenke til kommentar

dusjer som regel hver dag, men ofte jeg bare vasker meg under armene og i ræva. må jo det, ellers kjenner man jo bæsjlukta hver gang man sitter på huk

:ermm:

Er du flink til å bruke toalettpapiret grundig?

 

dopapir funker dårlig hvis bæsjen er klissete. dårlig oppfinnelse. i tillegg bruker jeg ikke undertøy, så hvis jeg ikke rengjør ræva daglig etter bæsjing så vil jo buksene stinke med èn gang :ermm:

 

Prøvd Lambi? Du brukar vel slik dasspapir som er meir likt matpapir, som berre smører alt utover.

Ikkje for å vere frekk, men eg håpar inderlig på at eg ALDRI møter deg i real life. Folk som ikkje tørker seg i ræva skikkelig er 1000 gongar verre enn folk som ikkje dusjar/pussar tennene.

 

Eller så er du berre eit troll.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...