FenrisC0de Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Hadde en ganske stor kvise på kinnet, inntil nesen. I går kveld prøvde jeg å klemme den ut men det kom bare litt. Så i dag morges har jeg fått en stor hevelse som dekker stort sett hele øvre del av kinnet. Ser helt fælt ut og kjennes helt ødelagt i kinnet. Er det noe jeg kan gjøre? Takk!
bIsk0p Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Det er nok bare en rekasjon til at du har klemt, kan lett bli litt betent da.. Evt så har du klart å få en ny betennelse igjennom hullet du laga ved å klemme, som er årsaken til hevelsen. La det gå en dag, se om det ikke roer seg.
FenrisC0de Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 Ja, begge deler er sikkert mulig. Men er det noe på apoteket som kan hjelpe eller ihvertfall fremskynde prosessen?
bIsk0p Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Nei, ikke i utgangspunktet. Store kviser burde man la gjøre opp for seg selv. Det blir mindre arr da Hvordan er den å ta på? Hard eller kjenner du at er veske inni? (nice, eller hva? )
FenrisC0de Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 Huden der det er hevelse er helt myk, bløt og soggy (ekkelt)!! Kan ikke ha sånn flere dager!! hehe
bIsk0p Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Hvis den er myk, så er det jo puss/betennelse som er under, da kan du ta en nål og se om du får det ut
FenrisC0de Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 Haha, får prøve det i lunchen.. Få sørge for at nåla er ren da Ugh.. Takk for tips though
bIsk0p Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Greit å gjøre det hjemme, kan bli en stor jobb.. Ikke alltid lett å få ut alt ved større kviser (kan ha flere røtter/fester) Det er også veldig plagsomt å måtte tørke bort puss og veske mens du er på jobb/skole..
Jotun Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Du må filme det. Blir det action så er det jo mange fine nettsider å legge de ut på! Er visst populært og...
FenrisC0de Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 Problemet er jo at dette ikke er en vanlig kvise lenger. Hele kinnet mitt er jo en eneste stor hevelse.. Er ikke bare å klemme ut for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå