Gå til innhold

Straff av reklame i forumet


Anbefalte innlegg

Denne tråden ble nettop stengt.. (Med god grunn, missforstå meg ikke)

Og moderator skriver følgende:

Reklamering på forumet er ikke tillatt!  

 

Tråden stenges og videre reaksjoner vurderes.

 

-moderator yummy-

 

Da begynner jeg å lure på hva videre reaksjoner er. Er det bare å banne brukeren eller noe annet? (Kjenner jeg noen av dere moderatorer rett, så hadde brukeren vært bannet allerede, dersom det var dette "videre reaksjoner" var)

Dermed lurer jeg på hva dere egentlig kan gjøre? Kan reklame i forumet være grunnlag for en anmeldelse?

 

Litt avsporing; hva skjedde til slutt med netconnection saken? Kom det noen videre reaksjoner?

 

 

PS: Grunnen til at jeg skriver dette, er fordi jeg er litt interresert i lovene rundt dette temaet, IKKE, jeg gjentar IKKE, fordi jeg har noen mening rundt hva som burde gjøres/ikke burde gjøres. Kun hva HW har muligheter til å gjøre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare høre med de andre moderatorene hva de synes er passende straff for reklamering. Kall det gjerne latskap. :lol:

 

Netconnection-saken ble fulgt opp. De fikk dengang en solid advarsel, og ble utestengt fra forumet i en periode. Det var den gang. Nå er det ikke usannsynlig at vi finner på å sende en regning eller noe slikt. :evil::lol::evil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Reklame for lan må være lov! Eller rettere sagt, informasjon om lan. Synes det er veldig bra at folk starter en tråd for å si "da og da arrangerer vi lan". Er ikke mange andre måter å få vite om disse på. At de slenger på "dette blir kongetøft" osv har ikke noe å si imho, må jo være lov å skryte litt? HWN nettverket taper heller ikke noe penger på at folk reklamerer for lan de arrangerer. Ingen lan arrangører har råd til å betale for bannerplass uansett.

 

Alle som har vært med på å arrangere lan vet at det er ikke mange penger å hente der, om du i det hele tatt klarer å gå i pluss da. Lønna står hvertfall ikke i stil til det arbeidet du legger ned i lanet. De fleste som arrangerer lan vil også la eventuelt overskudd gå videre til å gjøre neste lan enda bedre.

Lenke til kommentar

Et par små ting...

 

Angående LAN så tilbyr Hardware.no GRATIS annonsering for div LAN, og det har vi gjort lenge. Vi vet at de ikke har penger til å annonsere på vanlig måte og hjelper selvsagt til så godt vi kan. Vi har satt av opp til 10% visninger til sponsing av LAN. Send e-post til oss så legger vi ut annonser.

 

Når det gjelder hva vi gjør med butikker m.m. som missbruker forumet så tar vi det opp med de. Vi komme ikke til å gå ut med det her. Det er og blir en sak mellom oss og de som evt har brutt våre retningslinjer. Forumet er ikke en offentlig gapestokk...

 

Når det er sagt så tar nok de fleste poenget når de ser hvor mye pepper de får på forumet for å komme med "snikreklame" ;)

Lenke til kommentar
Netconnection-saken ble fulgt opp. De fikk dengang en solid advarsel, og ble utestengt fra forumet i en periode. Det var den gang. Nå er det ikke usannsynlig at vi finner på å sende en regning eller noe slikt. :evil:  :lol:  :evil:

 

en solid advarsel og en midlertidig ban.

de sitter sikkert og ler av hele den reaksjonen, tviler på de hadde vært i live i den form som idag hvis de ikke hadde fått den flying starten sin, noe som også gav dem penger til å reklamere lovlig etter de svindlet forbrukerene (grunnen til at dere ikke reagerer) og fått etablert navnet sitt. må bare få si jeg skjønner godt at noen gjør det samme som de gjorde (noe de også gjør, og derfor blir jeg så forargret) ettersom de bare har å vinne på det. hvem hadde vel ikke latt seg "dæske litt på kinnet" for en slik premie?. nei, saken skulle vært strukket til sitt lengste, for å destruere et eksempel så ingen hadde "dradd en netconnection" igjen.

Lenke til kommentar
nei, saken skulle vært strukket til sitt lengste, for å destruere et eksempel så ingen hadde "dradd en netconnection" igjen.

 

Destruere et eksempel? Som å ta et eksempel og rive det i fillebiter? Mener du da å rive nettconnection i fillebiter? Jeg forstår ikke :lol:

 

 

Godt poeng :wink:

Lenke til kommentar
Jeg ville bare høre med de andre moderatorene hva de synes er passende straff for reklamering. Kall det gjerne latskap. :lol:

 

Netconnection-saken ble fulgt opp. De fikk dengang en solid advarsel, og ble utestengt fra forumet i en periode. Det var den gang. Nå er det ikke usannsynlig at vi finner på å sende en regning eller noe slikt. :evil:  :lol:  :evil:

 

 

Hva med NorskElektrodata? Får de ei regning i posten eller ble alt glemt når de kjøpte reklame? :shrug:

Lenke til kommentar

 

Hva med NorskElektrodata? Får de ei regning i posten eller ble alt glemt når de kjøpte reklame? :shrug:

 

Med fare for å gjenta meg selv..

 

Hva vi gjør med butikker som evt har missbrukt forumet er ikke noe vi deler med omverden. Det er og blir en sak mellom oss og den andre part.

Lenke til kommentar

Med andre ord: dere vet at det blir reaksjoner når det kunngjøres. Med andre ord igjen: dere er åpen for "bestikkelser" ved at de kjøper reklame.

 

På samme måte som netconnection kjøpte seg ut av svindelsaken deres.

 

Troverdig at man kan kjøpe syndsforlatelse fra en side som driver med journalistikk basert på produkter de mottar fra de samme sponsorene?

 

 

STYRKER IKKE AKKURAT MIN TILLIT TIL DERE IHVERTFALL!

Lenke til kommentar
Jeg ville bare høre med de andre moderatorene hva de synes er passende straff for reklamering. Kall det gjerne latskap. :lol:

 

Netconnection-saken ble fulgt opp. De fikk dengang en solid advarsel, og ble utestengt fra forumet i en periode. Det var den gang. Nå er det ikke usannsynlig at vi finner på å sende en regning eller noe slikt. :evil::lol::evil:

 

 

Hva med NorskElektrodata? Får de ei regning i posten eller ble alt glemt når de kjøpte reklame? :shrug:

 

Mmm, synes Hw.no nettverket burde slå HARDT ned på disse folka. IALLEFALL raportere de til hva enn en kan for svindling!

Lenke til kommentar

Hva vi gjør med butikker som evt har missbrukt forumet er ikke noe vi deler med omverden. Det er og blir en sak mellom oss og den andre part.

 

Jasså? Yummy skriver da noe som motstrider det lengre oppe i tråden. På tide med litt konsekvente utsagn, kanskje?

Lenke til kommentar
jeg synes det er altfor mye reklame her på forumet, mange reklamerrer for sine "fantastiske" lan, dette synes jeg det bør bli slått hardt ned på! :grumpy:

 

LAN er da ikke et produkt som skal selges, heller ikke et seriøst firma! :lol:

 

Må da være lov å nevne at det skal være et LAN .....

 

:p

Lenke til kommentar

Hva vi gjør med butikker som evt har missbrukt forumet er ikke noe vi deler med omverden. Det er og blir en sak mellom oss og den andre part.

 

Jasså? Yummy skriver da noe som motstrider det lengre oppe i tråden. På tide med litt konsekvente utsagn, kanskje?

 

spill_for_galleriet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...