Gå til innhold

Marinen + maskinist + tidligere "straffedømt"


kurko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett...Jeg kom meg ivbertfall igjennom sikkerhetsklareringen, og er nå UKVM. Hvilken grad av klarering jeg har vet jeg dog ikke.

 

Havna på båt? Septemberkullet er vel det kullet med færrest på båt. Var selv septemberkull i oldtiden. Blodkvart også gitt...du verden :) Fordelen er at du slipper donalddrakten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uansett...Jeg kom meg ivbertfall igjennom sikkerhetsklareringen, og er nå UKVM. Hvilken grad av klarering jeg har vet jeg dog ikke.

 

Havna på båt? Septemberkullet er vel det kullet med færrest på båt. Var selv septemberkull i oldtiden. Blodkvart også gitt...du verden :) Fordelen er at du slipper donalddrakten.

 

jepp. syns jeg kan huske de sa at ca 40% av sept. skolen kom til å havne på fartøy. tyttebærkvart er finfint:)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei

 

Jeg har vært ombord på et Kystvakt skip i et år. Flere av de menige der hadde vært småturer i fengsel. Bl.a for å miste lappen, slosskamper osv. Anbefaler deg å være så ærlig som du kan på "intervjuet", så går det seg helt sikkert til.

 

Og siden du har fagbrev som maskinist er det veldig store sjangser for at du til og med kan velge hvilket fartøy du vil på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...