Gå til innhold

Bønn mot LOTR...omfg!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud.com.  Er dette sant da? Isåfall er det latterlig. :roll:

Fra gud svarer:


Kjære Gud: Kommer Brann til å vinne serien før jeg dør?



Gud svarer: Kjære Inge!

Det er ikke umulig at Brann henter seriegullet hjem til ”Staddaen” i din levetid. Husk nemlig det som står i 4. mosebok kapittel 18: Den mann som brenner kvigen, skal også vaske sine klær og bade sitt legeme i vann; men han skal være uren til om aftenen.

Dette har strengt tatt ingenting med sportsklubben Brann, tippeligaen eller for så vidt din levetid å gjøre, men i den nye stillingsinstruksen står det at jeg bør inkludere et vers fra Bibelen i alle mine bønnesvar, og dette var det første jeg kom på. Men tilbake til ditt spørsmål. Dersom Brann skal vinne serien i din levetid, så må jeg nok sørge for at du lever til du blir 432 år gammel. Gidder jeg det? Neppe.

Er nokk kødd. Men det skremmende er at det kunen vært sant :roll:

Litt skummelt at selv når de trekker det så langt at det blir absurd, så finnes det folk som faktisk mener det på real.

Lenke til kommentar

Gry Molvær og Schrödingers Katt nekter å innse at det forlengst er slått fast at Gud er mer vitenskapelig enn alle vitenskapsmenn i hele verden. Gud har gitt solide beviser for sin egen eksistens. (Rom. 1,20.) Han har gitt bevis for at Jesus er hans sønn. (Rom. 1,4 og Ap.gj. 17,31.) Han har gitt oss bevis for sin egen pålitelighet. (5. Mos. 18, 21-22.) Han har gitt oss beviser for at Bibelen er en vitenskapelig dokumentasjon som ingen kan si i mot. (Joh. 7,17.) I programmet Schrödingers Katt overser man alt dette og mere til. Men hva har egentlig "vitenskapen" å stille opp mot den fasiten som alle kan lese i Bibelen? :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...