Gå til innhold

Er en stemme på mellompartiene og Høyre i realiteten en stemme på Siv Jensen og FrP? (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Camlon: Vi er bare grunnleggende uenige, og jeg tror det også er uenighet innad i KrF om dette. KrF ligger nærmere Ap enn FrP, men nærmere Høyre enn FrP igjen.

 

Dette er bare et skjønnspørsmål, det jeg baserer meg på er uttalelser fra partiet, de har før sittet i regjering med Ap, det er kun en eneste førstekandidat som åpner for et samarbeid med FrP, det er det en grunn til.

Lenke til kommentar
Høyremannen Kåre Willoch har gjentatte ganger skrevet om hvorfor Frp ikke er borgerlig, som jeg viste deg i en annen tråd hvor det ikke virket som du visste hvem Kåre Willoch er.

Willoch er som sagt en forvirret gammel mann som har blitt sosialist på sine gamle dager. Hva han har å si om saken er fullstendig irrelevant.

 

Hvis ikke Frp er borgerlig er heller ikke Høyre det.

 

Venstre er i allefall ikke borgerlig, som bevises ved at Sponheim ønsket å gå i regjering sammen med AP.

Lenke til kommentar

Pricks, er det ikke på tide å legge fra seg argumenter som "Willoch er som sagt en forvirret gammel mann som har blitt sosialist på sine gamle dager"?

 

Det er for det første ganske respektløst overfor en mann som har integritet og erfaring, for det andre er det fordummende, og for det tredje angriper du store deler av det norske folket på akkurat samme måte som partier som ikke vil samarbeide med FRP anklages for å mangle respekt for FRPs velgere.

 

:)

Lenke til kommentar
Høyremannen Kåre Willoch har gjentatte ganger skrevet om hvorfor Frp ikke er borgerlig, som jeg viste deg i en annen tråd hvor det ikke virket som du visste hvem Kåre Willoch er.

Willoch er som sagt en forvirret gammel mann som har blitt sosialist på sine gamle dager. Hva han har å si om saken er fullstendig irrelevant.

 

Hvis ikke Frp er borgerlig er heller ikke Høyre det.

 

Venstre er i allefall ikke borgerlig, som bevises ved at Sponheim ønsket å gå i regjering sammen med AP.

 

FRP har ingen klasse og dannelse som passer en mann som Willoch. Der har du forklaringen.

Lenke til kommentar
Pricks, er det ikke på tide å legge fra seg argumenter som "Willoch er som sagt en forvirret gammel mann som har blitt sosialist på sine gamle dager"?

 

Det er for det første ganske respektløst overfor en mann som har integritet og erfaring, for det andre er det fordummende, og for det tredje angriper du store deler av det norske folket på akkurat samme måte som partier som ikke vil samarbeide med FRP anklages for å mangle respekt for FRPs velgere.

 

:)

Det er ikke respektløs å være respektløs overfor f.eks. dobbeltmoralske løgnere. Det er jo et faktum at Willoch har beveget seg kraftig til venstre. Han kan like gjerne melde seg inn i SV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...