Gå til innhold

Aaaaaarrrrrg! Nextgentel infrir ikke med leveringen!!!


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Telenor 1024/256 linje i 18 mnd. nå :smile: Jævli dyrt :o Og selvsagt mange, høylytte krangler med deres kundeservice (hvilket er verdens mest villedende ord) var jeg klar for skifte til Nextgentel. Alt startet bra.. Sjekket ut nr. pr. internettside. Alt ok. Bestiller pr. tlf. Får beskjed om at det tar en 3- 4 uker. Sjekker leveringsstatus, 14.5.03 lev. linje.... får e-post 12.05.03 ""Du tilhører en sentral som er klargjort for bredbånd. På grunn av stor pågang på denne sentralen kan vi dessverre ikke levere bredbånd til deg på nåværende tidspunkt. Vi arbeider nå med en utvidelse av kapasiteten på denne sentralen. Du vil få nærmere informasjon når din sentral er klar for levering."" Hva i helvete betyr dette????? :grumpy: Jeg har sagt opp Telenorfaen :grumpy::grumpy::grumpy: WTF skal jeg gjøre nå, krype tilbake til Telenor???????? Aaaaarrrrggg :evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg fikk Telenor bestillte jeg 704/128 KBit linje. Jeg fikk da levert 330. Telenor kundeservice prøvde seg på: er ikke det bra da? taktikken.. Jeg fikk omsider snakket med en Teknisk Gurukonsulent. Han satte opp linjen min til 1024/256 uten vederlegg. Jeg fikk da levert ca. 800. Fornøyd med det til regningen kom. Full pris :evil: Prøvde klage/grine/prute. Ingenting funket, fikk derimot linjen jeg hadde krav på. Gadd ikke krangle lenger. Jeg hadde tross alt etter 6 mnd. fått produktet jeg betalte for.

P.S. Jeg var i det meste av tiden ansatt i Telenor og tok ADSL gjennom et ansatt-tilbud. Herlig kolegial service :lol: Telenor har de siste årene brukt ca. 4-5 milliarder av VÅRE penger på kontorlokaler og dill. Jeg vet :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Hva er poenget med denne tråden?

Skal du sutre og grine over at du ikke får adsl'en din, så kan du ta det opp med mamma'en din. Regner med at det er henne som betaler.

OK, sjef?!

Leser du tråden før du poster?

Han skrev han tok tilbud gjennom jobben hans så jeg tror det er lite sannsynlig at mamman hans betaler det når han selv jobber og er sikkert litt eldre enn deg

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Telenor 1024/256 linje i 18 mnd. nå  :smile:  Jævli dyrt  :o  Og selvsagt mange, høylytte krangler med deres kundeservice (hvilket er verdens mest villedende ord) var jeg klar for skifte til Nextgentel. Alt startet bra.. Sjekket ut nr. pr. internettside. Alt ok. Bestiller pr. tlf. Får beskjed om at det tar en 3- 4 uker. Sjekker leveringsstatus, 14.5.03 lev. linje.... får e-post 12.05.03 ""Du tilhører en sentral som er klargjort for bredbånd. På grunn av stor pågang på denne sentralen kan vi dessverre ikke levere bredbånd til deg på nåværende tidspunkt. Vi arbeider nå med en utvidelse av kapasiteten på denne sentralen. Du vil få nærmere informasjon når din sentral er klar for levering."" Hva i helvete betyr dette?????  :grumpy: Jeg har sagt opp Telenorfaen  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy: WTF skal jeg gjøre nå, krype tilbake til Telenor???????? Aaaaarrrrggg  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

 

Bare for å svare på spørsmålet i innlegget:

En sentral har et begrenset antall porter for ADSL. Når alle disse portene er i bruk må sentralen bygges ut med flere porter. Dette tar vanligvis 4 uker fra den datoen sentralen blir registrert som full. Hvis sentralen var full da du bestilte fra NextGenTel og ennå ikke hadde avbestilt linja fra Telenor (eller at Telenor ikke har oppdatert din status i sine systemer) vil ikke det være registrert noen ledige porter i sentralen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...