Gå til innhold

GamesCon 2009 - I Dag


dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS3 Slim var helt grei, utrolig at Sony presset ut slim før MS.

 

Har MS og Nintendo noen konferanser?

 

MS lagde aldri noen slim Xbox 180 så det blir neppe noen slim 360 heller. Personlig ser jeg ikke vitsen, synes ikke at størrelsen på dagens PS3 / 360 er noe problem. At de interne komponentene krymper derimot er viktigere. Mindre størrelse gir mindre varmeproduksjon som igjen gir bedre stabilitet. Det har MS gjort i flere omganger men tviler på at størrelsen på plastchassiset blir mindre.

Lenke til kommentar
Uff a meg slimmen var stygg. HAr vi noen fysiske mål på den enda?

 

 

Nå er det uansett ikke boksen man skal sitte å se på heller da, greitt med en mindre versjon så lenge det er samme specs som den første og ikke det blir noe problemer med overoppheting, men siden den bruker mindre strøm så går sikkert det greitt, bare håper det er intern PSU som på den siste versjonen av PS2 Slim.

Lenke til kommentar

Et par små spørsmål.

 

Siden denne er mindre på så mange måter, vil det gjøre den kjøligere og mindre støyete? Jeg ser dere sier det, men jeg vil bare være heeelt sikker på at jeg ikke misforstår.

 

PSU er en strømomformer, ikke sant? Sånn som det er på "midten" av ledningen på flere maskiner, som 360en (og den inni PCen)?

Siden den er 33% mindre så tror jeg at man blir nødt til å ha en slik omformer på kabelen, slik som PS2 slim.

 

Det skulle visst følge med den nye Dualshock 3-kontrollen og, heldigvis. Den original SIXAXIS-kontrollen føltes så billig og skjør.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...