Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste utro, hva skal jeg gjøre?


Gjest Guest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott kjæreste må jeg si. Ho prøvd i 1 uke og "få" meg tilbake. Nå har ho endret status til singel facebook, svarer med svært lite udymt på kommentarene til at ho har endret statusen. Og hun gleder seg tydligvis til helgen, for da skal ho drikke. Like last week.

 

Dritt kjerring. :( Gjør vondt å tenke på at jeg har brukt MASSE penger på ho, grr.

 

Som eg skrev tidligere, absolutt ingenting å samle på. Det sier jo litt om personen at mye av tiden hennes vil gå i fyll og fanteri enten om hun er med deg eller singel. Du har rett og slett kvittet deg et kjempestort problem som hadde vært vanskeligt å blitt kvitt hvis det hadde fortsatt i lengden. Jeg snakker av erfaring. Personlig synes eg det er veldig trausige og triste saker når noen gleder seg hele uken til de skal drikke i helgen.:dontgetit: Blir nesten julaften 52 ganer i året det for enkelte.

Lenke til kommentar
Hun virker desverre ikke like glad i deg som hun sier. Det virker som hun tar ekstra lett på deg, og behandler deg som om hun har deg tvinnet rundt lillefingeren. Er dette noe som har skjedd før, eller er det første gang?

 

Hva du skal gjøre er litt vanskelig å si, og er noe du selv må finne ut av. Men kan hjelpe deg litt på vei ved å si at du skal finne ut av om dette utroskapet er noe du kan klare å leve med. Kan du klare å stole på henne igjen? Og kan du klare å la forholdet fortsette uten at dette vil gnage på deg og følelsene dine i fremtiden. Du sier at dette er jenten du vil tilbringe resten av livet ditt med. Vil du virkelig det når hun behandler deg som du ikke eksisterer hver gang hun får litt alkohol i blodet?

 

Samtidig må du gjøre det veldig klart for madammen din at du ikke er en tøffel som hun kan gjøre hva hun vil med. Klarer hun ikke å holde seg til bare deg, er hun ikke verdt tiden din.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok dumpet henne. Etter som du hørte dette fra kameraten din, i stedet for at du hørte det fra henne kan du ta det som et hint om at hun ikke angret rett etter det hadde skjedd. Og mes sansynlig er det ikke første gang dette har skjedd når du ikke var der.. Desverre..

 

Helt enig! Det er dessuten andre fisker i havet! Har en kompis som ble dumpa av ei dame som det der... :(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_GUest_*

Var innom profilen hennes er om dagen, hun hadde addet fyren jo klina 2 uker etter vi kom hjem. Bare jeg som synes det er drøyt? Ho har aldri snakket med han før vi dra til syden. Jeg snakker ikke med kjerringa lenger, men ble skikkelig irritert når jeg så det. Og vet ho ikke gjør det for å irriterte meg, fordi det der er så typisk ho.

Lenke til kommentar
Var innom profilen hennes er om dagen, hun hadde addet fyren jo klina 2 uker etter vi kom hjem. Bare jeg som synes det er drøyt? Ho har aldri snakket med han før vi dra til syden. Jeg snakker ikke med kjerringa lenger, men ble skikkelig irritert når jeg så det. Og vet ho ikke gjør det for å irriterte meg, fordi det der er så typisk ho.

Hvorfor går du inn på profilen hennes? Det vil ikke hjelpe deg til å komme deg over henne.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Var innom profilen hennes er om dagen, hun hadde addet fyren jo klina 2 uker etter vi kom hjem. Bare jeg som synes det er drøyt? Ho har aldri snakket med han før vi dra til syden. Jeg snakker ikke med kjerringa lenger, men ble skikkelig irritert når jeg så det. Og vet ho ikke gjør det for å irriterte meg, fordi det der er så typisk ho.

Hvorfor går du inn på profilen hennes? Det vil ikke hjelpe deg til å komme deg over henne.

 

 

enig i det. slett hu fra alle steder du har hu sånn at du slipper å se hva hu driver med. jeg var innom profilen til xen fra tid til aan etter det ble slutt og kunne være gjennom et helvete i fler dager etterpå. bare fordi jeg så hu hadde møtt en aan eller gjort noe. det er ikke verdt det. skal du ha henne i livet må dere være gode venner ellers er det like greit å droppe hu helt. en mellomting fungerer i bestefall kun for en av dere, og det virker som det blir hu

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det er viktig at du selv føler på hva du ønsker å gjøre videre. Det er åpenbart at du ahr en tvilende følelse ang. fremtiden deres, og denne tvilen er det viktig å høre på, den prøver å si deg noe.

 

Jeg tror ikke at forholdet er ikke verdt den tvilen og usikkerhetsfølelsen du går rundt og bærer på. Du skal ikek måtte tvile eller gjette på om kjæresten din er glad i deg, det skal være synlig til all tid. Du sier selv at du føler at det er galt for deg å fortsette med forholdet når noe slikt har skjedd. Hør på deg selv, ellers vil du aldri kunne bli 100 % lykeklig med denne jenta. Du vil alltid ha en tvil i bakhodet og neste gang det skjer noe, vil det ikke være en overrakselse, fordi du nesten "forventer" at det skal skje.

 

Jeg tror at i et forhold finnes det absolutt mange ting man må jobbe med for at det skal være fullkomment for begge parter. Kanskje man til og med må jobbe med så mye som 80% av forholdet. Men de resterende 20% er verdier de fleste har som ikke er til å rikke på. For noen er det sakk om ønsket om å gifte seg eller å få barn, mens for andre er det Tillit og trofasthet. For meg personlig er tillit og trofasthet veldig viktig, men også bekreftelsen på at den du er sammen med er genuint glad i deg.

 

Slik jeg ser det, har du god grunn til å ende forholdet. Kjæresten din har drukket (for mye) etter at dere har hatt samtaler om dette fordi det påvirker forholdet deres negativt. Altså respekterer hun ikke dine ønsker. Kjæresten din flørtet med andre gutter. Uansett om det er foran deg eller uten deg tilstede, har hun sveket din tillit. Og attpåtil klint med en annen gutt i samme huset som dere bodde i. Det startet dårlig og endte dårlig. Svik oppå svik oppå svik, spør du meg.

 

Jeg kan forstå at hun sier at hun skal endre seg og at hun helt sikkert veldig gjerne ønsker det selv også, og at hun er glad i deg. Dette tviler jeg ikke på. Men etter en stund i ethvert forhold er det på tide å handle og ikke bare prate om det. Selv om du sterkt ønsker å være sammen med henne, er det kanskje best for deg å si til henne at du er kjempeglad i henne, men at du er nødt til å gjøre det slutt fordi dine verdier ikke blir tatt vare på i forholdet. Det er viktig at man ikke glemmer seg selv fordi man er forelsket. Det at du tror på at hun ønsker å endre seg, er ikke enbetydende med at du trenger å være i forholdet lenger. Det er bare å være ærlig, og forholdet trenger ikke å ende dårlig. Vær voksen og si hva DU selv trenger og SKAL ha i forholdet. Tillit er ikke til å prute om :)Og uansett hvor mye du vil ha barn og hus og fremtid med henne, sett et mål for deg selv å finne en som kan imøtekomme dine behov i forholdet, uten å tenke og mimre over din fortid med denne jenta. Du fortjener jo så mye bedre oppførsel og mer respekt fra din parnter :)Jeg synes slike ting er utilgivelige.

 

Håper dette kunne hjelpe deg.

 

Hilsen kvinne 21 år.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg blir så sint på ditt vegne! Hadde grisa han karen til småbiter, med mindre han ikke visste at hun hadde kjæreste, og han kyssa føttene mine og unnskyldte seg.

 

Hadde nok gitt han et bitch slap uansett.

 

 

Edit: La ikke merke til at dette var en urgammel tråd.

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...