Gå til innhold

Problemer med poll/vote system....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. for subdomene må jo ligge en plass ikke sant... :wink:

Og jeg tipper den ligger der jeg..

Har jeg rett, eller HAR jeg rett??!

Skrevet

fikk ikkje det heilt til

hmmm.. merkelig

feilmelding : Warning: main(alf/poll/poll.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/index.php on line 2

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'alf/poll/poll.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/index.php on line 2

Skrevet

når du laster ting opp i alf.explotionchurch.com så ser du hvilken path fila har.. og så bare erstatter du alf/poll/poll.php med der den egentlig ligger...

Skrevet

ja, jeg såg det...

MEN!! når du skal laste opp poll.php siden, hvilke mapper må du trykke på?

f.eks: alf - poll - poll.php?

List opp alle

Skrevet

hehe.. skal ikkje vere enkelt ... Er litt newbie på dette området ..

Trykker på : alf.explotionchurch.com

Trykker så på : poll

I mappen poll ligger poll.php

på hovudsida ligger: www.explotionchurch.com/index.php der den skal ligge

Skrevet

Warning: file() [function.file]: Unable to access config.txt in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/poll/poll.php on line 117

Warning: file(config.txt) [function.file]: failed to create stream: No such file or directory in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/poll/poll.php on line 117

Der har du problemet ditt :wink:

Siden du inkluderer den på index.php, må også de andre filene ligge tilgjengelig for poll.php..

du må legge config.txt i samme mappe som index.php, eller configurere poll.php til å finne config.txt på alf.explotionchurch.com/poll

Skrevet
men skjønner liksom ikkje problemet fordi at eg har config.txt og den er chmod`et til 666 ....

Ta å titt på kommentaren min en gang til :wink:

Skrevet
men skjønner liksom ikkje problemet fordi at eg har config.txt og den er chmod`et til 666 ....

update; fikset litt men har fortsatt feilmld.. hehe... stay tuned

update: Fikk det til:) takk for hjelpen:)

• 3 uker senere...
Skrevet

<form name=poll action=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php method=post><b>Kjenner du Alf-Henning?</b>

<br><input type=radio name=vote value=1>Så klart

<br><input type=radio name=vote value=2>Nope

<br><input type=radio name=vote value=3>Tja, hva skal jeg si???

<br><input type=hidden name=mode value=vote><br><input type=submit class="input" STYLE="background: #339933; color:#FFFFFF" value=Stem></form><a href=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php?mode=results>Resultat</a> | <a href=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php?mode=previous>Arkiv</a>

Her, bare døtt det inn på plasseringen du vil på den siden din.. det her bør vel funke kan jeg tenke meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...