Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utga meg for å være jente for å chatte med annen jente over MSN, nå truer hun med å melde meg til Kripos. Jeg er redd, hva skal jeg gjøre?


Gjest fustrert gutt17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe. Kjenner meg godt igjen i sånne saker. Husker jeg drev å oppga meg som å være en dame som strippet på cam for gutter. Men kun vist de overførte penger til payexen min eller kjøpt Nordimafia koder til meg. Når jeg fikk pengene/kodene blokket jeg dem. Sånn drev jeg på i lang tid og tjente masse spenn. Var flere som meldte meg til kripos. Fikk til og med screenshot av anmeldelsene. Vart litt redd, men hørte aldri noe fra de. Så tviler på at de gidder å bry seg om saken din. Btw, du vart nok lurt :)

Lenke til kommentar
Var ingen dum taktikk det, Tozva. Utrolig at noen faktisk går på det, dog. Men, man skal som kjent ikke undervurdere menneskelig dårskap. Bare for sikkerhets skyld må jeg spørre om du har tatt patent på idéen din. Skulle gjerne hatt noen raske lommepenger, jeg.

 

Det skal sies at det er ingenting ulovelig i det han gjør da det er helt 100% opp til den personen han snakker med om de vil overføre penger/sende gaver til deg. MEN, ja det er et men, om dette skjer i stor skala og noen velger å la det gå videre med tanke på at de har evt. konto nr ditt kan du bli anmeldt for penge svindel.

Lenke til kommentar
Var ingen dum taktikk det, Tozva. Utrolig at noen faktisk går på det, dog. Men, man skal som kjent ikke undervurdere menneskelig dårskap. Bare for sikkerhets skyld må jeg spørre om du har tatt patent på idéen din. Skulle gjerne hatt noen raske lommepenger, jeg.

Nei, slettes ikke. Men tiden har forandret seg. Folk er mye mer oppmerksomme nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
broren min opplevde det samme 6 år siden, han sitter forøvrig i fengsel enda...

ville vært vettskremt hadde jeg vært deg :confused:

 

 

Etter all fornuft så må jeg nesten le av deg Lars, beklager, men ingen kan ta det serriøst at man kan få 6 års fengsel for en spøk hvor ingen har blitt direkte "skadet"-

Lenke til kommentar
broren min opplevde det samme 6 år siden, han sitter forøvrig i fengsel enda...

ville vært vettskremt hadde jeg vært deg :confused:

 

 

Etter all fornuft så må jeg nesten le av deg Lars, beklager, men ingen kan ta det serriøst at man kan få 6 års fengsel for en spøk hvor ingen har blitt direkte "skadet"-

Overraskende at du ikke skjønte ironien :)

Lenke til kommentar
Hehe. Kjenner meg godt igjen i sånne saker. Husker jeg drev å oppga meg som å være en dame som strippet på cam for gutter. Men kun vist de overførte penger til payexen min eller kjøpt Nordimafia koder til meg. Når jeg fikk pengene/kodene blokket jeg dem. Sånn drev jeg på i lang tid og tjente masse spenn. Var flere som meldte meg til kripos. Fikk til og med screenshot av anmeldelsene. Vart litt redd, men hørte aldri noe fra de. Så tviler på at de gidder å bry seg om saken din. Btw, du vart nok lurt :)

 

Skal man gjøre det så burde man utgi seg for å være en 15-16 årig jente. Om de da anmelder deg så står dem selv i fare siden de prøvde og betale noen under 18 for å strippe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...