Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har heller aldri spilt rust xD

men spiller som regel bare TD eller HC TD...

noen som vet hvordan man kan finne ut hvem som hoster serveren btw? spiller på pc...

Skrevet

For å finne ut hvem som hoster, må du bare sjekke "score-board" helt i starten av kampen. Da vil det bare være hosten som ennå har fullt opp med grønne streker.

Hvis du vil spille rust må du spille FFA.

Skrevet

Hva er yndlingsbanene deres da? Selv holder jeg en knapp på Invasion, Highrise, Skidrow mm. Takler ikke Estate og Underpass. Wasteland er også litt tullete.

noen som vet hvordan man unlocker "The Mastodon"-tittelen? :D

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Hater mapet Rundown og Favela.

Elsker Invasion, Karachi og Quarry.

Skrevet

Er mest fornøyd med Afghan, Terminal, Favela, samt Rust de gangene det går bra (går enten til helsike eller 3/1 K/D). Hater Highrise, og ikke spesielt glad i et par av de by-banene.

Skrevet

Favela, Rundown, Skidrow og Underpass er mine favorittbaner for øyeblikket. Savner egentlig flere skikkelig gode brett, som ikke er som de andre i annen innpakning bare. Invasion er den aller verste i mine øyne.

Skrevet
Favela og Afghan ftw.

Noen som vet om kuler skutt gjennom en silencer er svakere enn vanlige kuler? Vet allerede at silencern svekker rangen.

Står vel på damagen.

Dreper som oftest færre på S&D så tar lenger tid å unlocke attachments og slikt, men får mer xp.

Skrevet

Vel... kulene går jo like langt uansett, men som du sier mister kulene damage etterhvert. I COD så går kula rett fram hele veien, den faller ikke ned på bakken etterhvert. Silencer gjør at kula mister damage fortere.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Shotgun med lyddemper er ganske heftig, minner meg om luftborren i No Country For Old Men.

Skrevet
Hvis du vil spille rust må du spille FFA.

Feil. Fikk faktisk nettopp en kamp Team Deathmatch på Rust, og det er det verste jeg har vært borti. Større kaos skal du lete lenge etter. Hele kampen var over på under 4 minutter. Var heldig om man rakk å leve 20 sek før man døde.

Skjønner godt den ikke brukes ofte på TD. Var ikke engang gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...