Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her på en PS3 og sliter med å komme inn på multiplayer.

 

Den blir stående og henge på bildet som sier "Fetching playlists.. Updating Rank and Unlocks..."

 

Noen som opplever det samme? Har slått av firewall på ruter, og ingen problemer med nettet (signet inn på playstation network, og går bra å surfe fra konsollen)

 

Her også, prøvd å komme inn halvannen time. Funket i går kveld.

Lenke til kommentar

kommer meg faen meg ikke online :(

 

kom en oppdatering med en gang jeg satt i netverkskabelen. vet at jeg har nett liksom. så står det connecting to matchmaking bla bla.

eller quick status, , fetching playlist, updating rank and unlocks complete, connecting to matcmaking server complete, sånn står det bare i evig tid :(

 

edit: oja, leste ikke posten over, hehe, var bare kompiser som sa de satt og spilte! :(

når er online greien oppe å går da? noen som vet?

Endret av dan882
Lenke til kommentar
Så jævla dritt at de launcha en trophy patch 1.02 i dag, som ikke bare føcka serverne, men OGSÅ heller ikke hjalp trophies. Jeg får ingen trophies nå, har testet.

 

Mer info? kilde? :dontgetit: må spille!

Kilde? Serverne funket ikke da jeg prøvde i stad. Mange andre slet også som jeg kjenner. Trophies funker heller ikke, på meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Jaja da har jeg fått spilt litt og...

 

SP er som forventet, bra men ikke helt min greie (liker sjeldent SP). Men den var altfor kort... Bare 4timer :/

 

MP er faktisk ENDA dårligere enn det jeg forventet (og jeg forventet at det skulle være ræv). Dette nye matchmaking bullshittet til pc er HELT elendig! Absolutt ALT med det er mye dårligere enn det vanlige/gamle systemet. Det er også masse annet drit med spillet som jeg ikke gidder å liste opp...

 

FU IW

 

3/10

 

edit: en positiv ting da: spillet kjører veldig lett. Har bra fps selvom pcen min er 2 år gammel.

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Så jævla dritt at de launcha en trophy patch 1.02 i dag, som ikke bare føcka serverne, men OGSÅ heller ikke hjalp trophies. Jeg får ingen trophies nå, har testet.

 

Mer info? kilde? :dontgetit: må spille!

Kilde? Serverne funket ikke da jeg prøvde i stad. Mange andre slet også som jeg kjenner. Trophies funker heller ikke, på meg hvertfall.

 

Jeg fikk 4-5 trophies når jeg gamet SP i dag..

Lenke til kommentar
Hva anbefales? Pc eller xbox? Har tv'n mye å si på grafikken på konsollen?

 

Hvis du har en middels god pc, gå for PC.

Ja om det ikke er f.eks HD tv, så styr unna.

Om det i værste fall er gammel svær boks av en tv, styr ihvertfall unna.

 

 

Intel dual core 3 GHz, 2 gb ram pc 6400, 8800gts (320 mb).....

 

Any chance? :hm:

 

Tja, medium settings :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...