Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt online ett par timer nå, og er svært fornøyd.

Det med at folk lagger skjønner jeg ikkeno av, da er det dems nett som er et problem, om man trykker TAB ingame så ser man en slags måler av nettlinjen, og de fleste har den på topp, mens de som klager på lagg, har ofte denne måleren langt nede, dvs, rødt.

Lenke til kommentar
Har spilt online ett par timer nå, og er svært fornøyd.

Det med at folk lagger skjønner jeg ikkeno av, da er det dems nett som er et problem, om man trykker TAB ingame så ser man en slags måler av nettlinjen, og de fleste har den på topp, mens de som klager på lagg, har ofte denne måleren langt nede, dvs, rødt.

 

Eller at den som er server er langt unna der de selv sitter?

Enkelt å skylde på de som joiner har dårlig internet linje. Nå kan det såklart være en grunn,

men de har jo ikke noe valg når det kommer til å velge en server som har lav ping i forhold til dem.

Lenke til kommentar

Hm. Hos meg funket spillet istad når jeg installerte det og spillte i noen timer. Nå bare kræsjer det mens infinity ward logo animasjonen begynner. W7 64 bit :shrug:

 

Den spiller av hele lyden, men animasjonen stopper opp. Trykker jeg kommer jeg videre til den disclaimer saken og så stopper den der istedet. Not Responding... og må avsluttes via task manager.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

For alle som hater at steam skal laste ned HELE spillet, så er det en enkel fiks:

 

Fjern MW2 fra pc'en (hvis du vil installere fra DVD), dette gjør du ved å høyre klikke på MW2 i Steam menyen, og trykker "delete Local Content"

 

Etter det er gjort, starter du downloaden av MW2, la den gå i ca. 10 sek, og sett den på pause.

 

Nå popper du inn DVD 1 og trykker "reinstall" så følger du bare veiledningen videre, og VOPS, ca. 40 min-1 time senere har du MW2!!

 

___________________________________________________________________

 

 

Og for de som har problemer med at de ikke får startet MW2 Multiplayer fordi det kommer en melding som "This game is currently Unavailable, please try again later" (tror også dette virker for Error 55 tingen) eller noe sånt, så gjør de dette:

 

Høyre klikk på MW2 Multiplayer i steam og trykk Properties, Trykk på "local Files", så trykker du på "Verify integrity of game Cache"

 

La det gjøre seg ferdig, når det er ferdig kan det stå at den fant en error eller noe sånt og at den skal erstatte den.

 

Da skal MW2 Multiplayer virke når du prøver neste gang.

Lenke til kommentar

Installeringen tok utrolig kort tid hos meg. 15 min fra jeg puttet i første DVD til alt var ferdig ca. Men nå fungerer jo ikke spillet i det hele tatt. Har prøvd troubleshooting som står på steampowered og reinstallert spillet, men neida... Funket kun på jomfruinstallasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...