Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Har utrolig lyst til å kjøpe spillet, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke får lov av foreldrene mine, fordi det er 18 års aldersgrense. Jeg er 15. Men aldersgrensen sier vel bare hva som er anbefalt? Hva synes dere jeg burde gjøre? Burde jeg bare stikke ned til byen og kjøpe det?

 

Jeg er selv 23.. men kjenner 3 stykker på 13-15 år som har kjøpt spillet allerede(svoger og annen slekt).. Du får vel lov å se filmer med 18års grense? hvorfor skulle du ikke få spille spill med 18 års grense ;)

men men.. aldersgrensen er jo der for en grunn og blaaa blaa blaa..

tror ikke jeg får se 18 års grense filmer.. Tror jeg bare stikker ned og kjøper det, og argumenterer med at det er likt som cod4. Er det forresten mye mer blodig eller er det noge lunde likt cod4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Er det forresten mye mer blodig eller er det noge lunde likt cod4?

Det jeg har fått med meg er at det er mange sterke scener der det ytes stor terrorisme som kan være skremmende.

 

Det skal være en av grunnene til 18års aldersgrense.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

jaja noen har vel strengere foreldre enn andre; men når du er 15år er det vel på tide å ta sine egne avgjørelser når det gjelder hvilken underholdning du skal drive med ? :p Du er selv voksen nok til å vurdere om det er noe for deg eller ikke.

 

SPillte akkurat et av terroristbretta.. knapt blod.. bare "uetisk" slakting.. kjøp i vei.. herremin du går jo på ungdomsskolen, så lenge du ikke er en sart sjel går det strålende.. Aldersgrenser er til for å skjerme sarte sjeler på randen av nervøst sammenbrudd eller ligndende :p

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
SPillte akkurat et av terroristbretta.. knapt blod.. bare "uetisk" slakting.. kjøp i vei.. herremin du går jo på ungdomsskolen, så lenge du ikke er en sart sjel går det strålende..

Er jo snakk om han får lov av foreldra

 

mja.. for det første mener jeg jo at de ikke bør blande seg når han er såpass gammel, men det er vel en annen diskusjon. Men om det bare står på foreldrene er det vel bare å kjøre en hvit løgn :innocent:

 

Uansett kan en vel slå av blod? Multiplayerdelen er uansett mildere enn Singleplayer-delen Mariofrans, en har ikke skriptede voldscener og slikt der.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...