Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Besilte modern warfare i går. Og har ikke noe super pc. Men kjørte OP FP2 greit på medium. Tror dere MW krever så mye mer?

 

Minimumskravene til Warfare 2:

* OS: Windows Vista/XP

* Processor: AMD 64 3200+ or Intel Pentium 4 3.0Ghz or better

* Memory: 16 GB free hard drive space / 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)

* Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB Nvidia Geforce 6600GT / ATI Radeon 1600XT or better

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Runna SP i natt, å det var helt konge! :) Mp sucks. Spiller heller Mw1 online enn dette.

 

Enig i at MP på dette spillet er labert. testet i 2 timer, men ble møkk lei på den tiden. SPillet i seg sjøl var ikke noe særlig synes jeg. Ikke at det er et dårlig spill, men det var absolutt ikke noe for meg. Skal dog spille gjennom SP før jeg bytter det inn igjen.

Lenke til kommentar

God singleplayer.. (Y)

 

Windowed mode;

“Go to C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players where you will find 2 .cfg files called config and config_mp. Find the line seta r_fullscreen “1″ and change it to 0” Please note that this might make all your Steam games to run in Windowed mode, so if you want to change things back, simply replace the 0 with 1." Eller bare "Alt+Enter" ingame..

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Sitter her på en PS3 og sliter med å komme inn på multiplayer.

 

Den blir stående og henge på bildet som sier "Fetching playlists.. Updating Rank and Unlocks..."

 

Noen som opplever det samme? Har slått av firewall på ruter, og ingen problemer med nettet (signet inn på playstation network, og går bra å surfe fra konsollen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...