Gå til innhold

Ekspedisjon Bouvetøya - Brukerne på tur

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huey er elsk, sjarm alt på en gang, vet ikke hvorfor men er slik jeg opplever det : D

Skal vi innviterer Obama og skape vennskap, kanskje Stoltenberg også, men han er sikkert opptatt med valgkamp så han sender sikkert Støre. Vi kan gjøre alt perfekt ved å innvitere presidenten i Russland så det kan bli fred mellom usa og russki. Så på en måte så blir øya våres multikulturell

Ah, Støre er en koselig fyr! :)

Det lille jeg har snakket med han that is ;)

Skrevet
Huey er elsk, sjarm alt på en gang, vet ikke hvorfor men er slik jeg opplever det : D

Skal vi innviterer Obama og skape vennskap, kanskje Stoltenberg også, men han er sikkert opptatt med valgkamp så han sender sikkert Støre. Vi kan gjøre alt perfekt ved å innvitere presidenten i Russland så det kan bli fred mellom usa og russki. Så på en måte så blir øya våres multikulturell

Ah, Støre er en koselig fyr! :)

Det lille jeg har snakket med han that is ;)

Han følger meg på Twitter, kan invitere han!

Skrevet

Jeg slenger meg på, jeg kan være landsby (båt) idiot. Jeg kan være han som sitter og drikker whiskey og kommer med bemerkninger, for å holde moralen oppe! Det blir en lang reise. Også er jeg flink til å lage mat :)

Skrevet
Jeg kan synge falsk på MJ- og Rybaksanger mens jeg spiller surt på gitar. Sånn for å holde moralen oppe. :!:

Med andre ord blir du han vi kaster ut i vannet for å oppholde haiene når noen andre faller over bord :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...