Gå til innhold

Worgen og Goblins - Nye raser i ny expansion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som skjønner hvordan den shapeshifting-greien til Worgens funker? Er det kun kosmetisk eller er det slik at de f.eks. kun kan sloss som ulver?

Human form kan bare brukes out-of-combat. Worgen form er kun kosmetisk og det er den du bruker i combat.

Worgen Form

 

* The Worgen Form is cosmetic only

* out of combat you can pick between Human or Worgen.

* In combat you will be a worgen.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Huff, regner med at man får X antall variasjoner av ordet "worgen" etter ekspansjonen og en drøss med "Wolverines". Samme fikk man med Death Knights, ser fremdeles cliché fylte navn på DKs fra "Terrorxxxx" til "Deatxxxx".

 

Og mitt i blant dem alle springer en DK med navnet "Ardamin" :p

 

Goblins, jaja, vi har store grønne menn i form av orcs så nå får man de mindre versjonen av dem. Ikke uventet.

Lenke til kommentar
Det er ikke NOEN kjangse for at verken horde eller alliance får goblin, det ville vært og pise på World of Warcraft lore.

 

Vis et av disse Racene skulle bli playable vil de med 99% sikkerhet komme i formen av en Hero class (Alla Death Knight), siden det er vel kjent at Goblins driver med leiesoldater og lignende er jo egentlig ikke kjangsen veldig små for det.

 

Mest sansynlig vil du starte på Kezan og oppleve noe lignende som Death knight VS Scarlet Crusade.

 

Worgen racet er nå uten ledelse (Arugal), så blizzard kunne sikkert funnet på og vidre utvikle den delen av loren og, men det kan jeg ikke spekulere mye på, annet en at det antahgeligvis blir som en hero class å.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Lenke til kommentar

Blir å vente med å lage Goblin til i alle fall 1 månde etter lanseringen, skal heller pusle karakterene mine opp til 85 først. Blir overflod av Goblins og Worgen uansett rett etterpå. Og er man heldig blir de nye sonene litt "tom" noen dager, er man rask kan man komme seg utenom "trykket" av levlende mennesker rundt seg.

Lenke til kommentar
jeg vedder på at det kommer til å bli skikkelig overvekt av worgen spillere. det er jo en litt for awesome rase :)

 

hehe helt enig med deg, kommer selv garantert til å spille, worgen selv, de fleste jeg kjenner som spiller wow sier det samme, vel bra jeg slipper å reservere navnet wolferin XD

siden jeg hadde en cahr som het det allerede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...