Gå til innhold

Worgen og Goblins - Nye raser i ny expansion?


Anbefalte innlegg

Nei, i tidsperspektiv skal du aldri tilbake til et sted mer en 1 gang. Har du drept C'Thun, ja så er han dau for karakteren din.

 

Skjønner ikke helt hva dette har med Worgen å gjøre.

 

 

Men som du skrev, de er veldig intelligente, så kan vel godt hende det er en del Worgen som fant ut at det var lurt å alliere seg med Alliance?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Orcs kom til Azeroth var de ikke stort mer enn intelligente og siviliserte blodtørstige dyr, i likhet med det vi vet om Worgen nå.

Og hvis du har tenkt til å fortsette å komme med den samme teksten hver gang du skriver ett innlegg i tråden, så kan du vel egentlig bare gi opp.

 

Hva som kommer til å bli annonsert på fredag neste uke vet vi ikke. Det eneste vi kan gjøre er å spekulere, og de fleste av oss baserer spekulasjonen på rykter som baserer seg på uttalelser og funn i koden til spillet. Og akkurat nå viser tegnene at goblins og worgen er sannsynlige som nye raser i WoW.

Før TBC kom ut, så uttalte flere av Blizzard sine ansatte at både Maelstrom og Emerald Dream var sterke kandidater til den tredje eller fjerde pakka til WoW.

Lenke til kommentar

Cursed beings from another dimension, worgen only appear in Azeroth as the result of magical mishaps. True aberrations, they are accidentally drawn through temporary rift tunnels and deposited in this world with no apparent way of returning. Nothing is known about the worgen’s home realm, or even precisely how to spawn the rift tunnels through which they come.LoC 195

 

Worgen are usually encountered in small packs near sites of recent intense magical activity.LoC 195 A pack may contain four to twelve individuals.MG 146 A worgen tribe may contain between twenty and two hundred individuals.LoC 195 Fiercely territorial creatures, they rarely stray from the general vicinity of the place in which they first appeared. Fearless beasts, they brazenly prowl near both villages and monster lairs. Although worgen display an apparent fondness for nighttime and its darkness, they can perform equally well in the daytime.LoC 195

 

Pure killing beasts, worgen tend to attack any creatures that they encounter, regardless of whether animal, humanoid, Scourge or something even more fearsome. Strangely, however, worgen refuse to feed on the remains of their victims, preferring to shred and tear the corpses and then to return immediately to prowling. Rumors suggest that worgen somehow receive sustenance continually from their native dimension... as well as guidance from a distant force.

 

Stikk ord:

Pure killing beasts.

Preferring to shred and tear the corpses and then to return immediately to prowling.

Fiercely territorial creatures, they rarely stray from the general vicinity of the place in which they first appeared.

 

Så de kommer til Azeroth såkalte "Rift tunnels" som kommer er en side effekt av magi. Vi har enda ikke møt en Worgen (Worgen, ikke Arugal sine halv Worgen) som prate, lyd effekten som kommer når de angriper er samme lyd som ulven lager, det første som skjer når de kommer til Azeroth pga disse Riftene er og drepe meningsløst, og de er STERKT TERRITORIAL.

 

"Rumors suggest that worgen somehow receive sustenance continually from their native dimension..."

 

Det er rykter, men nå er jo ALT rykter, og dette er en diskusjon, jeg sier på ingen måte at det er UMULIG, ingenting er umulig i blizzard sin verden, jeg bare har tatt dette standpunktet for og kunne skape en diskusjon.

 

Vis dette rykte skulle være sant, og de får "Livskraft" fra sin egen dimensjon, hvorfor skulle deres design være så "Rovdyr" aktig?

 

Det skal sies at Orc's var under påvirkningen av Demon blod eller Demonisk magi, noe som gjorde de gal, men det eksisterer ikke noen rykter en gang som viser til at Worgen er forhekset av noe slag. Vis dette nå skulle være saken, hvorfor er hver eneste Worgen som er blitt oppdaget blodtørstige monster? Finnes det ikke et eneste eksemplar som ikke er påvirket?

 

 

Men det går grenser .. hvor mange instancer eksisterer i spillet?

Hvem vet, har ikke tenkt og telle, men det finnes .. hmm .. er det 3 eller 4 instancer som har noen som helst virkning utenfor porten.

 

BLW: Et hode og en buff

Onyxia: Hode og en buff

ellers så kan du få Song of Narru i Outland.

 

Mens et eneste quest i IceCrown kan forandre alt av mobs i hele sonen.

Lenke til kommentar
*sukk* Det eksisterer ikke noe lignende om Orcs? Da tror jeg du har gått glipp av en liten sak som het The Burning Legion. At Worgens i Azeroth er onde betyr ikke nødvendigvis at de var det der de kom i fra?

 

Tiden forandrer seg i Azeroth, at man faktisk kan gå tilbake å drepe på nytt har med game mechanics å gjøre, historien utvikler seg fortsatt.

 

Jeg leser WoW lore hver eneste dag, så vis du tror at jeg ikke vet noe, så har du med høy sansynelighet ikke forstått hva jeg mente.

 

Et av mine inlegg lenger opp vil forklare deg litt om hvordan de kommer gjennom "Rifter" og fremdeles helt uberørt av noen som helst i Azeroth oppfører seg som en gjeng idioter.

 

Forklar meg Game Mechanics nu:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1141670

Lenke til kommentar
Når Orcs kom til Azeroth var de ikke stort mer enn intelligente og siviliserte blodtørstige dyr, i likhet med det vi vet om Worgen nå.

Og hvis du har tenkt til å fortsette å komme med den samme teksten hver gang du skriver ett innlegg i tråden, så kan du vel egentlig bare gi opp.

 

Hva som kommer til å bli annonsert på fredag neste uke vet vi ikke. Det eneste vi kan gjøre er å spekulere, og de fleste av oss baserer spekulasjonen på rykter som baserer seg på uttalelser og funn i koden til spillet. Og akkurat nå viser tegnene at goblins og worgen er sannsynlige som nye raser i WoW.

Før TBC kom ut, så uttalte flere av Blizzard sine ansatte at både Maelstrom og Emerald Dream var sterke kandidater til den tredje eller fjerde pakka til WoW.

 

Maelstrom er jo det største kandidaten siden Naga har vært veldig mye i spillet, men det skjer jo mye i Emerald Dream om dagan, så kansje vi får en overraskelse.. vi kan bare glede oss!

 

Kansje Dranei greier og fikse romskipene sine så kan vi dra til Nazrim sin hjem planet? :tease:

 

Worgen og Goblin er forresten bare basert på Maskene, det va noen rykter i bakrunnen (Akkurat som før TBC), som gjorde at dette "Maske funnet" ble veldig stort.

Lenke til kommentar

Når denne expansionen kommer skal jeg definitivt rolle en alliance Worgen Druid :)

Nå er jeg horde på en pvp server så jeg må nok skifter realm da.

Gobliner ser latterlig teite ut etter min mening, og worgen har jeg altid ønsket skulle være playable. Bare synd at Worgen ikke kommer til horde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...