Gå til innhold

Worgen og Goblins - Nye raser i ny expansion?


Anbefalte innlegg

I patch 3.2 dukka det opp noen filer, nemlig 4 nye teksturer for Halloween-maskene som kan fåes under Halloween. Så langt er det bare laget masker av spillbare raser, og nå i patch 3.2 dukka plutselig disse opp:

 

newraces_small.jpg

 

Det er bilder av en female og male Goblin, og en female og en male Worgen.

 

Kan dette bety at vi snart kan begynne å spille en goblin eller worgen?

 

Mer informasjon kan du finne her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q10. Some players datamined the new masks models from Patch 3.2 PTR files. Are they really the hints for the new races in the expension?

 

B: These masks are made for the upcoming in game event Hollow's End this year. I said it's too early to connect them to the new races. If there's gonna have new races in next expension. We will make an official announcement.

Lenke til kommentar

Dette er opprinnelig old news fra MMO-champ (for oss som følger MMO-champ daglig). Det er verd å fortsette på denne tråden fordi andre andre nettsteder nå sier at deres sikre kilder har bekreftet at neste ekspansjon skal hete cataclysm og de nevnte to raser blir nye player races.

http://www.wow.com/2009/08/10/cataclysm-ra...aked/#continued

 

10 dager til BlizzCon, og da blir vel dette og forhåpentligvis mer offisielt bekreftet.

Lenke til kommentar

Det er mange organisasjoner innenfor Goblin faction. Det er ikke umulig at en av disse bryter nøytraliteten og blir med Horde. Alle Goblins var jo på Hordes side i WC2.

 

For min del så må det en ny klasse(er?) til for at jeg skal re-rolle. Jeg har allerede en av alle klasser over 40 og det er uaktuelt nå start helt på nytt igjen.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Jeg har lest hvordan wow.com mener å ha info om at de blir de nye playables. Jeg har bladd igjennom kommentarfeltene på mmo-champion, jeg har skummet gjennom blizzards offisielle forums og sett det samme. Og hver gang, hver bidige jævla gang, vemmes jeg over hvor grufult horrible goblins er.

Lenke til kommentar

Åh, gleder meg masse til å spille Goblin! Alltid digga de:D

 

Tipper på at de kommer til å åpne opp øya Kezan, også er det et goblincartel der som bryter ut og joiner horde. Usikker på hvordan worgen kommer inn i bildet men...

 

 

Hovedbossen for neste expansion blir vel Azshara da eller? Hun bor jo i en undervannsby! Kanskje mye av neste expansion blir under vann? Så må vi kjøpe oss underwater riding skill osv. hehe

Lenke til kommentar

Å linke (tidligere) wowinsider som bekreftelse hvor de siterer sine "sikre kilder" blir litt som å sitere se & hør..

 

Og den eneste originale kilden jeg finner er tråden på mmo-champion der trådstarter skriver:

 

"Even if the Goblin texture would make sense as an addition to the game, adding Worgens texture out of nowhere is definitely a sign that the 2 new races of the expansion will be the Worgens (most likely for the Alliance) and the Goblins."

 

Dette høres veldig tynt, så enten vet de noe de ikke deler, eller så gjetter de

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...