Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja på class star ja.. :new_woot:

Men når du ser på vechicle star så ser du om du har platinum eller ei, og da viser det seg at jeg har platinum kun på Havoc og Apache.. :thumbdown:

Endret av Lami
Skrevet

BC2 vietnam eller BF:vietnam? ;)

Jeg ville ikke brukt penger på det så nær BF3. Det er lite servere til det i forhold til vanilla, og det kommer til å bli mindre...

Skrevet

Noen som gamer på PC? og som faktisk ikke er ei camperhore ? Add meg som venn da,samme nick på BF som her.. jeg og en kompis blir nok sittende hele kvelden.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Kommer nok til å spille en del i kveld selv. Legger deg til. :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg og han andre Necroen anbefaler det på det sterkeste. Grusefett, og det hele toppes med FORTUNATE SON!!!

Som spilles i menyen men av en eller annen idiotisk grunn ikke er med i playlist ingame..?

Og det mangler Wagner...

Endret av MrLee
Skrevet

Har nettopp skaffet meg gaming-PC etter å ha gamet konsoll de siste ti årene, og skal selvfølgelig ha BF3 når det kommer ut, men trenger litt trening på PC så har derfor skaffet meg Bad Company 2. Har rundt 150t på konsoll så vet hva det går i, men på PC er jeg ikke like habil med geværet så spiller hovedsakelig som medic. Så hvis noen trenger en medic i squadet sitt utover dagen/kvelden/natten/fremover mot BF3, er ddet bare å legge meg til.

Soldier Name: UNSC Capone

Skrevet

Har nettopp skaffet meg gaming-PC etter å ha gamet konsoll de siste ti årene, og skal selvfølgelig ha BF3 når det kommer ut, men trenger litt trening på PC så har derfor skaffet meg Bad Company 2. Har rundt 150t på konsoll så vet hva det går i, men på PC er jeg ikke like habil med geværet så spiller hovedsakelig som medic. Så hvis noen trenger en medic i squadet sitt utover dagen/kvelden/natten/fremover mot BF3, er ddet bare å legge meg til.

Soldier Name: UNSC Capone

Noe som funket for meg på Alphaen på BF3 var å bruke x360 kontroller ;) Men, det var meg da :p vet ikke hvordan det kan funke på BC2, har ikke det på pc :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...