Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

innponerende Tj-nome, sinnsyke heli(gunner)skills...

EDIT: hvilket program bruker dere til redigering av fraps snutter?

Fikk lyst å lage noen reconsnutter :ph34r:

 

Husker ikke hva jeg brukte til og kompirmere raw-filene, men til redigering er det litt smakssak. Sony Vegas Pro er veldig god og kommer lett inn i det. Mer avanserte effekter kan lages i Adobe After Effects.

 

Bare husk og finne et godt komprimeringsprogram for raw-filene fra Fraps.

Lenke til kommentar

8D

 

Er vanskelig å få gode infanteri kills med fraps kjørende (om du er slik kvalitetsfreak som meg), tar opp i 60fps (altså fps'en holder seg på 60 mens jeg tar opp), men iblant kommer slike hopp så fps'en går ned og er ustabil... -_- så kan ta lang tid indeed å få denne fragmovien min ferdig, med mindre jeg bare tar sånne halvkule kills.

Lenke til kommentar

Spilte litt Squad Deathmatch igår, har liksom aldri giddi å spille det fo rhar aldri sett hvor det er action og synes det er så sykt mange snipere, men så spilte jeg litt NO sniper og Pistol & Knife only, var sykt fett, begynner å bli litt smågod der også, og det var fett å spille alene i motsetning til Squad Rush med tapere!

 

Er klar for mer Squad Rush idag :)

Lenke til kommentar

Pistol & knife only servere er utrolig morsomme. Desverre finner jeg dem aldri. SQDM i HC er oftest bare camping.

 

Fant noen igår, var morro det, skal du spille SQDM i HC så må du finne en som ikke tillater Snipere, da blir det SÅÅÅ mye mer action med en gang :)

 

Skal sette opp serveren min til SQDM HC NO SNIPER idag :) Kanskje Pistol & Knife only etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...