ShadowViper Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 heei. jeg og en kamerat leter etter ett spill med coop/splitscreen. noe som er action fylt/skyting osv.. venter så spent på army of two 40th day ^^, list opp og slå til med det dere har men ja.. orker ikke å utfylle det noe mer.. bare kom med goode coop spill =)
Tunky Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg syns Geow og Geow2 er fantastiske co-op spill. Jeg spilte lokal co-op, men regner med online co-op er like bra.
husgutt Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 (endret) halo 1,2 og 3 + call of duty 5 + resident evil 5 Endret 11. august 2009 av husgutt
nikrus Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 LEFT 4 DEAD OFC! 2'ern kommer i 2010 tror jeg?
Perrern Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 LEFT 4 DEAD OFC! 2'ern kommer i 2010 tror jeg? Det kommer i november i år. Jeg vil si left 4 dead, Rainbow six las vegas serien og Cod 5
Nerdepappa Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Rainbow six las vegas serien, Gears of wars 1 og 2,
041204 Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Left 4 Dead Taktisk zombie-spill som krever at du og kompisen din benytter seg av taktikker og ikke bare løper gjennom guns blazing. 5 forskjellige co-op baner og spille på, i tillegg til 4 tilgjengelige baner gjennom versus-modusen. Halo 3 Et must for alle som liker å løpe guns blazing. Krever ikke særlig taktikk med mindre du spiller på høyere vanskelighetsgrad. Mulighet for campaign-scoring hvor du og kompisen din kan slåss om å samle opp mest mulig poeng sammen eller mot hverandre ved å drepe fiendene med headshots, stick-grenades osv. Spillet tilbyr også mulighet for at du og kompisen din kan spille online mot andre på lag. Samt online co-op. Gears of War 1/2 Et spill du spiller bare for å drepe. Meget tilfredsstillende å pløye motorsaga i en fiende så han blir partert i masse deler. Mye blod, mye action, god co-op. Anbefaler i størst grad Gears of War 2 som har en mer variert single player, samt en mer fargerikt grafikk. Rainbow Six: Vegas Taktisk FPS med god co-op. Krever at du og kompisen din samarbeider godt, flanker fiender og bruker forskjellige fremgangsmåter for å oppnå suksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå