Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar (spill og musikk)


Anbefalte innlegg

Heihei, har store planer om å innvestere i ny laptop i nærmeste fremtid, maskinen vil bli brukt til en god del spilling, og muligens opptak og redigering av musikk (gjennom eksternt lydkort). Vil helst ikke ha en maskin som er større en 15", og har sett for meg en pris på mellom 8-10k. Har sett litt på maskinene til multicom, men har sett på eldre modeller at disse sliter med overoppheting, finnes det i det hele tatt bærbare datamaskiner med ok ytelse som ikke blir så varme at de skrur seg av?

 

Anyways, håper på tilbakemelding

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei, har store planer om å innvestere i ny laptop i nærmeste fremtid, maskinen vil bli brukt til en god del spilling, og muligens opptak og redigering av musikk (gjennom eksternt lydkort). Vil helst ikke ha en maskin som er større en 15", og har sett for meg en pris på mellom 8-10k. Har sett litt på maskinene til multicom, men har sett på eldre modeller at disse sliter med overoppheting, finnes det i det hele tatt bærbare datamaskiner med ok ytelse som ikke blir så varme at de skrur seg av?

 

Anyways, håper på tilbakemelding

 

Synd at ikke min laptop er på markedet lenger, for den er både billig og god til spill:

 

Intel Centrino 2 Dual Core P7350 2.0 GhZ prosessor

3 GB RAM

320 GBB HDD

nVidia GeForce 9600M GT 512MB Videominne (GDDR3)

Windows Vista Premium 32-bit

 

Kosta meg 6000,-, og funker fett! Maskinen heter forresten Acer Aspire 5930G.

 

Men for å komme med forslag som faktisk er på markedet fremdeles:

 

Acer Aspire 7735ZG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...