Gå til innhold

skal gi tequilla et forsøk.


Anbefalte innlegg

ja, da er det bestemt. jeg skal gi tequilla et forsøk på å få meg sveiseblind.

så da lurer jeg på om noen her har noen tips til hvilken flaske som skal gjøre jobben.

 

jeg tror det (vet) at det holder med en 0,5 flaske, selvom det er dyrere enn 0,7 pr. liter.

men det er ikke så nøye.

 

anyone?

Endret av kptknert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg drakk tequilla kjøpte jeg den lille (0,5), det ble ikke nok og jeg ble bare brisen/litt full etter å ha tømt hele flaska. Plutselig sa det poff og jeg våknet opp neste dag med en vilt random fjortissjente i senga hjemme 2-3 mil unna der jeg var på fest.

 

Ta det med ro, på meg tar det lang tid før den kicker ordentlig inn, jeg følte meg ikke så full da jeg drakk den siste dråpa, men skal love deg at jeg ble mer en full nok utover kvelden. Ble gjennfortalt av diverse venner på festen om hva som hadde skjedd osv, og jeg hadde gjort alt fra å prøve å hoppe ut av bilen i fart til å vaske meg i ansiktet med mitt eget spy, ikke noe jeg er stolt av ;)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med tequila når man bruker både salt og sitron til å skjule/dekke over smaken? Da spiller det vel ingen rolle om det er tequila eller hvilken som helst annen 40%?

 

 

Hmmm, hvis det du sier der stemmer så er det vel strengt tatt ikke nødvendig med mer enn en type blandevann og en type sprit da. Gin & tonic med feks akevitt istedenfor blir det samme? Man skal jo dekke over spritsmaken liksom?? Ta deg en bolle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...