Gå til innhold

Grenser på uskikkelig oppførsel?


BaltusBrun

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke om det er nødvendig å lage en ny tråd om dette, men jeg må bare få det ut. Jeg ble så utrolig sint og aggresiv under pausen i Lyn - Brann på stadioen. I pausen presanterte lyn stolt fram sine barne lag (J16 & G13) som har vunnet Norway Cup. Fra andre siden hører man Brann suporterene PIPE?!?!

 

Er det mulig ? Det står barn som er utrolig glade over å ha vunnet værdenstørrste fotballcup og det eneste Brann supporterene kan få til, er å pipe?

 

Dette burde taas tak i syntes nå jeg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var selv på den kampen, og de som peip hadde en promille på 7.5. Det var maks ti stk, men de hørtes så absolutt. Det er synd, og slikt skal ikke forekomme - men det blir for dumt å dømme de resterende 2000 (?) for noen få idioters oppførsel.

 

Når det er sagt, synes også jeg "sermonien" ble litt i lengste laget, men jeg holdt iallefall kjeft og ga de applaus i det de kom og dro, som majoriteten av de tilreisende supporterene. Bra at Bastionen iallefall gledet barna med en fin hyllest :)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Var selv på den kampen, og de som peip hadde en promille på 7.5. Det var maks ti stk, men de hørtes så absolutt. Det er synd, og slikt skal ikke forekomme - men det blir for dumt å dømme de resterende 2000 (?) for noen få idioters oppførsel.

 

Når det er sagt, synes også jeg "sermonien" ble litt i lengste laget, men jeg holdt iallefall kjeft og ga de applaus i det de kom og dro, som majoriteten av de tilreisende supporterene. Bra at Bastionen iallefall gledet barna med en fin hyllest :)

 

Å nei du. Det var en gjeng mer en ti. Bastioenen sang jo Heia Lyn, Heia Lyn Heia Lyn når de gikk av. Da hørte jeg det. Det kan ikke være mennskelig mulig å lage så mye lyd på ti folk, med promille på 7,5.

Lenke til kommentar
Var selv på den kampen, og de som peip hadde en promille på 7.5. Det var maks ti stk, men de hørtes så absolutt. Det er synd, og slikt skal ikke forekomme - men det blir for dumt å dømme de resterende 2000 (?) for noen få idioters oppførsel.

 

Når det er sagt, synes også jeg "sermonien" ble litt i lengste laget, men jeg holdt iallefall kjeft og ga de applaus i det de kom og dro, som majoriteten av de tilreisende supporterene. Bra at Bastionen iallefall gledet barna med en fin hyllest :)

 

Å nei du. Det var en gjeng mer en ti. Bastioenen sang jo Heia Lyn, Heia Lyn Heia Lyn når de gikk av. Da hørte jeg det. Det kan ikke være mennskelig mulig å lage så mye lyd på ti folk, med promille på 7,5.

De var rundt ti stk, men det er godt mulig de dro med seg flere. Det var iallefall en minimal gruppe - og du trenger ikke så mange høylytte bergensere før de høres godt (de dro i gang en del heiarop ellers i kampen også, og fikk med seg endel der. Jeg sang ikke på patetiske "Vi er fler enn dokkar", men de dro også i gang endel kjente Brann-slagere)

 

Vi ga dem iallefall stygge blikk, og det var ganske mange fra Bergen som klappet og holt kjeft, meg selv inkludert.

 

@Sovehest: I Bergen henter Brann spillere fra Fyllingen, Løv Ham, Åsane, Fana m.fl. Akademiet til Brann er stusselig, det skal jeg være enig med.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Godt å høre. Uansett hvor mange, hvor fulle eller hvor dumme de kan være så er det grenser på respekt. Noe som det HELT klart mangler blant noen supportere i Bergen.

 

Thats mio Point!

Der er vi enige, derav de stygge blikkene. Det var faktisk flere som ba dem holde kjeft også - men de hadde som sagt endel promille.

 

Det vil alltid være endel drittsekker på kamp som det ikke er mulig å kontrollere - spesielt borte. Brann stiller med mange fans, og da er problemet større. Det hadde aldri skjedd hjemme, for Bataljonen slår hardt ned på usportslig opptreden. Det er noen idioter på felt Z (?) hjemme også, men de blir overdøvd av resten av stadion.

Lenke til kommentar
Hau, jeg blåser i promille eller ei. Det finnes alltid Supportere som må ødelegge (dvs- hooligans) Om de har promille eller ei er ikke mitt problem. Slutt å drikk og ikke pip mot barn. Sikker på at minst en av dem som pep har barn selv. Det er horav trist.

Jeg er helt enig. Det var ungdommer 18+ som peip (de sto skrått ovenfor meg så jeg hørte det godt) Og det satt folk rundt med barn som ba dem holde kjeft, dessverre til ingen nytte.

 

Edit: Godt mulig de var fra 18 og oppover, men de oppførte seg iallefall barnslig under hele kampen.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
15 år med promille? Tviler.

Hehe, endret det :). Håper det ikke medførte varige men for de involverte barna, og det var som sagt en veldig liten gruppe med idioter.

 

Edit: Skal også be mine venner i Bataljonen om å bringe det videre - for slik oppførsel er skadelig for Brann som klubb. De aller fleste i Bergen vil skape positiv stemning, og det er dumt at noen idioter skal ødelegge for alle oss andre.

 

Edit2: Om det har noe å si vet jeg ikke, for Bataljonen er klar over at det finnes idioter der ute - og det vil vi ikke ha.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...