Gå til innhold

Grenser på uskikkelig oppførsel?


BaltusBrun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott :)

 

Løv-Ham blir vel kansje Bergens Stolthet nå? :lol:

Neppe.

 

Ringte en kamerat som skulle bringe det videre, selv om han påpekte at de som var høyere i systemet trolig også var på den kampen - og dermed var klar over situasjonen.

 

Når det er sagt, stiller meg også spørrende til vaktene på Ullevaal, som burde kastet dem ut. De var mer enn synlig beruset, og var også plagsomme for den tilreisende fansen.

Lenke til kommentar

Har ingen planer om å ta ungene mine på 7 og 9 år med på stadion før den indre justisen slår til og får luket vekk slik søppeloppførsel fra supportere.

 

Barna plukker det så lett opp. Er et stort problem, opplever det spesielt ved selv å trene et lag med 9-åringer. Bare Ronaldo-hendelsen hvor han slengte fra seg trøya når han ble byttet ut ledet til at vi begynte å få problemer med 9-åringer som nektet å gå av banen når man skulle bytte. Grr.

 

Jeg håper bare ikke folk generaliserer og feier alle under en kam her. :/

Lenke til kommentar
Flott :)

 

Løv-Ham blir vel kansje Bergens Stolthet nå? :lol:

Neppe.

 

Ringte en kamerat som skulle bringe det videre, selv om han påpekte at de som var høyere i systemet trolig også var på den kampen - og dermed var klar over situasjonen.

Når det er sagt, stiller meg også spørrende til vaktene på Ullevaal, som burde kastet dem ut. De var mer enn synlig beruset, og var også plagsomme for den tilreisende fansen.

 

Ser den, men det er jo svært vannskelig å finne berusede folk midt i en klynge. Det er vel også sånn at det er lov til å være ruset, men ikke å ruse seg på Norske Stadioer, men jeg aner ikke noe om det der.

 

Har ingen planer om å ta ungene mine på 7 og 9 år med på stadion før den indre justisen slår til og får luket vekk slik søppeloppførsel fra supportere.

 

Barna plukker det så lett opp. Er et stort problem, opplever det spesielt ved selv å trene et lag med 9-åringer. Bare Ronaldo-hendelsen hvor han slengte fra seg trøya når han ble byttet ut ledet til at vi begynte å få problemer med 9-åringer som nektet å gå av banen når man skulle bytte. Grr.

 

Jeg håper bare ikke folk generaliserer og feier alle under en kam her. :/

 

Ikke la barna dine gå glipp av den opplevelsen uansett. Utrolig dumt at noen kan ødelegge såppass, men så lenge du sitter ved den nøytrale tribunen er det lite som skjer og kansje dra på en kamp med supportere som ikke er kjent for å lage bråk?

Lenke til kommentar
Ser den, men det er jo svært vannskelig å finne berusede folk midt i en klynge. Det er vel også sånn at det er lov til å være ruset, men ikke å ruse seg på Norske Stadioer, men jeg aner ikke noe om det der.

Ullevaal har, i likhet med andre stadioner rundt om i det ganske land regler på at "synlig berusede mennesker skal bortvises". Hvor grensen går kan være vanskelig å bedømme, men jeg mener at mennesker som er drita full og nesten kaster opp over sine medsupportere bør bortvises. Ellers ser jeg argumentet ditt om at det kan være vanskelig å gripe inn i en stående klynge.

 

Ikke la barna dine gå glipp av den opplevelsen uansett. Utrolig dumt at noen kan ødelegge såppass, men så lenge du sitter ved den nøytrale tribunen er det lite som skjer og kansje dra på en kamp med supportere som ikke er kjent for å lage bråk?

Tror det er mer språkbruken Dotten sikter til, og selv om du sitter på den familievennlige BT-tribunen, hagler skjellsordene.

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt merke til dette fenomenet, at skjellsordene hagler - selv fra "familietribunene". Slik er det her i Trondheim også, dommerjævel og liknende jaller enkelte ganger fra tribunene. Jeg er nå av den oppfatning at unger spyr ut skjellsord uansett, men jeg synes det er en uting at supportere holder på slik. De gangene jeg drar på fotballkamp, så applauderer jeg gjerne når motstanderen scorer også, nettopp fordi at jeg liker god fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...