Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Dama gjør det vanskelig..


Anbefalte innlegg

Vet jeg ikke hva hun blir å gjøre, kanskje det er noe som går over etter som dere er sammen mer eller kanskje hun rett og slett ikke klarer å gjøre det selv. Akkurat i denne situasjonen er det nok best for begge å gjøre det raskt bare for å få det overstått.

 

Første gang noen er hos huset sitt og møter foreldrene så er man som regel nervøs, men etter det første besøket så er resten mye enklere.

 

Spør om hun skal gjøre noe X dag så sier at du skal komme bort til henne, dere trenger ikke gjøre noe storartet hjemme hos henne, ta det som det kommer, kanskje gå en tur og se på dyrene(?).

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet jeg ikke hva hun blir å gjøre, kanskje det er noe som går over etter som dere er sammen mer eller kanskje hun rett og slett ikke klarer å gjøre det selv. Akkurat i denne situasjonen er det nok best for begge å gjøre det raskt bare for å få det overstått.

 

Første gang noen er hos huset sitt og møter foreldrene så er man som regel nervøs, men etter det første besøket så er resten mye enklere.

 

Spør om hun skal gjøre noe X dag så sier at du skal komme bort til henne, dere trenger ikke gjøre noe storartet hjemme hos henne, ta det som det kommer, kanskje gå en tur og se på dyrene(?).

 

Yeah that sounds good, hun har allerede møtt foreldrene mine, men jeg har ikke sett noe til hennes familie så det var en god ide, skal sjekke om hun heller kunne tenke seg å gå en tur, for om hun faktisk vil det tyder det på at det er noe med i hjemmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...