Gå til innhold

HTC Hero er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig...

Ingen av de som har testet telefonen har klaget på dette, derimot det motsatte. Mange har derimot roset HTC fordi den er så mye bedre å holde i med den "hoppbakken"..

Lenke til kommentar
Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig...

 

Noe sier meg at du pleier å gå i veldig trange skinnbukser. Hvis du er av den typen, passer en iphone utmerket til din stil.

Lenke til kommentar
Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig...

 

Noe sier meg at du pleier å gå i veldig trange skinnbukser. Hvis du er av den typen, passer en iphone utmerket til din stil.

 

Jeg tror den blir for bred og vil knekke.. :/ gå heller for sony ericsson w890.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Store forskjeller fra Magic? Hadde tenkt å kjøpe meg Magic til høsten, men kanskje jeg skal revurdere.. Hva er det som er bedre med denne?

Lenke til kommentar

Synd ned bananbøyen nederst :( Hadde bestillt denne nå, dersom det ikke hadde vært for den motbydelig bøyen. Skjønner ikke hva de tenker med. Ok, de tenker nytt. Greit, de skal vekke oppsikt. Ja, virker som de fleste ikke har noe i mot bøyen. Men hva med oss som faktisk har noe i mot den? Ja, HTC. De gidder vi ikke selge til.

Lenke til kommentar

"men hva med oss som faktisk har noe i mot den? Ja, HTC. De gidder vi ikke selge til."

 

For det første så vil de nok gjerne selge den til deg selv om du misliker den. For det andre så virker det som om de fleste ikke har så mye imot det, eller liker den, så designhoppet later til å være vellykket. Hvis du misliker bøyen så har du jo HTC Magic med en noe svakere prosessor uten sense.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...