Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor blir det aldri meg ?


Anbefalte innlegg

kanskje det er en teit tråd å starte , men jeg lurer så mye på spørsmålet " hvorfor blir det ikke meg " kanskje det er flere her som lurer på det samme. hvorfor finner den kvinnen du elsker en annen?

jeg er bare så lei av å høre det samme svaret " jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner " jeg blir ikke deppa eller for emo tanker i hode . det er bare at jeg svaner en jeg kan være glad i :)

noen ganger føles det ut som at nye mennesker jeg møter ikke greier å se hvordan jeg er.

 

jeg har prøvd meg på mange kvinner men det blir alltid det samme greia enten det svare eller så ender jeg opp med tusen spørsmål.

den siste jeg prøvde meg på trodde jeg skulle gå veldig bra vi holdt god kontakt og pratet med henne vær enste dag og fikk til flørting og mye annet . men så ble hun sammen med en annen kar i klassen , mine øyner synes jeg han er ja en taper. greit jeg skal ikke dømme folk å hate de fordi han og henne valgte å bil sammen. jeg ble bare så sur når han kom inn i bilde det hadde ikke noe innviklig med dama å gjøre

 

 

 

som person føler jeg at jeg er veldig trygg og ærlig. jobber som bare det både på jobb og skole. har orden på livet mitt, holder meg i form. har også noen mål å visjoner til framtidsplaner osv. og ikke mist jeg er veldig åpen i samtaler og interesser meg i nesten alt folk forteller meg.

 

jeg blir bare så sur, iritert når det ikke går. hvorfor kan man ikke bare ta en sjanse? .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du er lite interresang? Litt selvsentrert?

jeg har ikke følt det på den måten. jeg er ikke den person som kjører over alle og tror jeg er best i alt. jeg er mer den typen " alle er gode til noe " og man kan øve seg til å bil flikk bla bla . postiv er det rette ordet. men gi enkelte tilfeller kan det ha seg at det blir veldig mye omsong til venner også videre .

Lenke til kommentar

Jeg er vel kanskje i samme situasjon, men har desverre ikke noe svar til deg :/

 

Edit;

Eller jeg har vell egentlig gitt opp, jeg prøver ikke å fokusere så mye på det og heller tenke på andre ting som gjør livet verd å leve. Hmmm.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Jeg kjenner iallefall en som er venn med alle! Eller, han var det iallefall. Nå virker det som at han begynner å finne seg noen som han kommer lengre med. Men dette var etter han byttet stil og var mer seg selv. Han kjørte en vendlig mainstream stil, både klær og musikk. Nå har han byttet og er mer selvsikker og trygg på seg selv. Det er noe som merkes fort.

 

Nå skal det sies at ikke alle liker stilen hans, den er nok for litt mer intereserte. Men å være seg selv på alle måter er store deler av jobben.

 

 

 

Videre er det vel ikke noe fasit svar, men det hjelper faktisk å være litt mer aggresiv. Jenter er litt spesielle. Du må ikke slå til for fort eller for seint. Vinduet er veeeldig lite, du må treffe ganske bra.

 

Når du snakker om at en annen kom og "stjal" jenta fra deg, gjør noe med det eller glem henne! Litt klisje, men si det til henne det du skriver her. Enten går det ikke, eller så får du dama. Det er litt 50/50 .. Ellers kan du jo ta standarden, være gode venner med henne. Prøv å henge litt når han er opptatt, så er du klar NÅR de slår opp. (Jeg sier NÅR pga jeg går ut i fra at du ikke er noe særliv over 18, hvis du i det hele tatt er det..)

Lenke til kommentar

Du er ikke pågående nok. Er det en annen som kommer og snapper dama foran øynene dine, har du rett og slett vært for treg på avtrekkeren, og har havnet i den berømte venne-sonen.

 

For å forhindre dette må du vise interesse og intensjoner fra dag 1. Oppfører du deg som en god venn, er det akkurat det du blir. Hvis du der i mot viser hva du vil med flørting, kroppskontakt, øyekontakt, etc vil du oppføre deg som et kjæreste-emne fra dag 1, og da er sjangsene merkbart større.

Spesielt kroppskontakt med en selvsikker holdning er veldig viktig. Hvis du er den som sitter ved siden av henne og ser film uten å være nær henne vil du ha tapt allerede fra dag 1. Hun vil enten oppfatte deg som en som ikke er intressert, eller en som er for usikker på seg selv til å tørre å ta på henne. Uansett hvem av de to, så er det ikke attraktivt for henne. (OBS: Kroppskontakt fra dag1 betyr ikke ekstremt upassende tafsing ;) )

Andre tips kan du plukke opp fra sjekketråden. Mange bra pointers til hvordan damer tenker der. :)

 

Hvis du hele tiden havner i venne-sonen, så er det ikke fordi du ikke er et kjæreste-emne, eller at det er noe galt med deg som person. Det betyr bare at det er noe galt med metoden du bruker for å tilnærme deg jentene. Endrer du på det, skal du se at mye endrer seg. :) Det aller viktigste er at du ikke gir opp. Det er den eneste sikre veien til at du ikke finner deg noen.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Hvis du hele tiden havner i venne-sonen, så er det ikke fordi du ikke er et kjæreste-emne, eller at det er noe galt med deg som person. Det betyr bare at det er noe galt med metoden du bruker for å tilnærme deg jentene.

 

Lykke til

 

Som vel egentlig betyr at han ikke er noe kjæresteemne i deres øyne ;)

 

hvordan han egentlig er innvendig og potensialmessig er vel få andre enn mora hans som kan gjette seg til.

Lenke til kommentar

yes da takker for svar alle sammen, fint å kunne få mange forskjellige meninger her. nei jeg sitter ikke å whine over dette. jeg er bare møkk lei av det. da er fint å kunne få svar om dette tema, det gjør det lettere å kunne forstå problemet og hva man kan gjøre neste gang man møter en vakker kvinne igjen.

Lenke til kommentar

Et ganske skittent triks er å finne en jente som er litt yngre enn deg og ikke den peneste i klassen (gjerne en du ser har potensiale.. så kalt andunge ;P) Og gjøre henne flott og pen, skjemme henne bort og gjøre andre jenter sjalu..

 

 

OBS! Kan være at du faktisk blir gla i dama.. :O

Lenke til kommentar

Oh dude, been there done that! Jeg tenkte akkurat det samme som du, hvorfor? Men etter hvert gav jeg opp hele shiten og bare hang med venner og festet, fant meg en random en hver kveld og hadde det fint, det funket for meg, det var bedre enn ikke noe, etter hvert som jeg kom i bedre kontakt med jenter på fester, så snakket jeg med dem, bare snakking, også bare kastet de seg over meg. Så kanskje om du fokuserer på andre ting så blir de mer tiltrukket av deg, for du viser dem ikke den typiske sjekke opp siden.

 

Og hvis du prater med en jente, og en annen kommer å snakker med hun, si at hun er med deg og du snakker, de liker at man tar litt kontroll ;)

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

nice, da er det bare å gi faen. la det komme la det gå. kanskje det som har ødelagt mye at jeg ikke har tenkt på det. jeg trodde man må gi omsorg gjøre at hun føler seg spesiel men ikke være en stalker bare slappe av

Endret av Wooteman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...