Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor blir det aldri meg ?


Anbefalte innlegg

Hvis du hele tiden havner i venne-sonen, så er det ikke fordi du ikke er et kjæreste-emne, eller at det er noe galt med deg som person. Det betyr bare at det er noe galt med metoden du bruker for å tilnærme deg jentene.

 

Lykke til

 

Som vel egentlig betyr at han ikke er noe kjæresteemne i deres øyne ;)

 

hvordan han egentlig er innvendig og potensialmessig er vel få andre enn mora hans som kan gjette seg til.

Dra på fester osv og ha det gøy, prat med jenter uten å prøve på noe særlig mer. Er ikke alltid du trenger å gjøre noe som helst for å få jenta til å henge på deg som en klegg. :)

 

Men i og med at andre snapper jenter rett forran tryne på deg osv er du tydeligvis ikke flink nok. Du sier du flørter, men hvordan respons får du på flørtingen da? Om det bare er sånn venneflørting er det ikke rart det skjer gang på gang liksom... Når du møter ei ny jente så må du kjøre på fra starten, også er det viktig at du eskalerer, se responsen du får på flørtingen, er den positiv så tar du steget videre. Såklart stikker jentene om du småflørter med dem og aldri tar steget videre..

 

Det å være en stalker kan fungere, men det er somregel jenter som ikke har hatt så mye kontakt med gutter tidligere.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner"

Now there's your problem! "koselig" og "hyggelig" er ikke noe turn-on for kvinnfolk. Du må prøve å få dama til å kjempe om din gunst i stedet for at du kjemper om hennes. For om hun kjemper for din gunst, glemmer hun helt å vurdere deg.

 

Det er jo et kjent faktum at jentene blir bergtatt av selvopptatte drittsekker som ikke kunne brydd seg mindre. De kan ikke noe for det. De kan ikke bestemme hvem de blir tiltrukket til. Jeg sier ikke at du skal være en konebankende drittsekk, du må bare tvinne dem litt rundt lillefingeren din.

Lenke til kommentar
"jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner"

Now there's your problem! "koselig" og "hyggelig" er ikke noe turn-on for kvinnfolk.

Joda, det er det for voksne kvinner som ønsker noe mer enn et kjapt knull.

Nå virker det jo ikke som det er målgruppen her. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...