Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant ut at dama mi på 17 år hadde frivilligfyllesex gjentatte ganger når hun var 14, hva gjør jeg?


Gjest supressed

Anbefalte innlegg

Gjest Supressed
Alt jeg vil ha er ei jente som har en fortid med ikke fler enn ca 3-4 partnere, færre og hvis mulig, og som har et skikkelig strict forhold på sex utenom ett forhold, som alle prøver men ikke kommer inn på samma faen. Dignity!!!

 

 

Og hvor mange partnere har du hatt i ditt liv da?

 

Fortid er fortid. Så lenge ho ikke plages, burde ikke dette vært et problem for deg heller.

Kansje du rett og slett har for høye forventninger?

 

Jeg er selv ikke den typen som gidder å bry seg om ONS med nærmest ukjente, har som regel holdt meg til ei dame/pulevenn i samme aldersgruppe. Og da kommer det til et nummer rundt 3-4. (Jeg er 20år)

 

 

At hun har hatt seksuelle erfaringer før deg betyr ikke at hun ikke kan ha et spesielt seksuelt forhold med deg. Alle personer har en fortid av en sort, og de aller fleste debuterer seksuelt på et visst punkt, og det er forskjellig hvor mye seksuell erfaring man har i fortiden sin.

Men det flotte med dette er rett og slett at det er fortid. Det har niks, null og nada å si for fremtiden eller den absolutte nåtid. Du har sikkert gjort noe i fortiden din du og (ikke nødvendigvis seksuelt) som kanskje ikke var helt det smarteste å gjøre, men som betyr null og niks nå..

Hun er sammen med deg nå, og så lenge hun ikke holder på noen andre på siden er hennes seksuelle fortid helt uviktig. (med unntak at hun har erfaring som kommer deg til gode in the end :) )

 

Fokuser heller på at hun er sammen med deg nå, og det dere har sammen. Det er helt sikkert for bra til å ødelegges av noe som skjedde for noen år tilbake før hun ble sammen med deg. :)

 

Såklart er det vanskelig å finne ei jente med altfor mye fortid foran seg, men jeg har fint klart å bite i meg alle de andre seksuelle debutene hun har hatt, og hun har gjort mye rart til å være ei jente på 17 (jeg er 20) hun har vært ei katastrofe på fylla før vi ble sammen, men slik er det ikke nå lenger.

Det som er hele tingen er at når jeg får fakta opp i trynet om at en 28 åring tok nytte av kroppen hennes gjentatte ganger, og hun gjorde det samme av han, er liksom det en fryktelig ekkel tanke. For jenta mi er det fineste som finnes, hun er veldig populær, og hadde jeg visst alt dette, hadde jeg aldri begynt med henne in the first place, for dette har liksom forandret synet mitt veldig. Spesielt når andre folk uansett alder kan ta nytte av henne, så må jeg slite og stå på med et forhold (som til dags dato forsåvidt er ganske bra) men samtidig ha i bakhodet alle disse tingene. Jeg sitter her med mindre sex lyst, og et helt annet syn på henne, og det vet ikke hvordan jeg skal gjøre noe med. Hendelsen som atter en gang skjedde når hu var 16(som var når vi holdt på, rett før vi ble sammen) var noe jeg fikk vite 4 måneder ut i forholdet, og jeg syns det sa litt om at de unge strekene og spenninga fortsatt var det. Det virker mer nytt på et vis.

Da må jeg spørre deg.. Hadde du hatt de samme tankene om 28-åringen var byttet ut med en 18-åring? Er det den faktaen at denne jenta har hatt sex med andre uten å være i et forhold, eller er det faktaen at det var en såpass stor aldersforskjell som får frem tankene? Og hadde du tenkt anderledes over det hvis hun på det punktet hadde vært i et forhold med denne 28-åringen?

Hva er det som fremkaller tankene? At hun har hatt sex med andre? At hun har hatt sex utenfor et forhold? At det var aldersforskjellen?

Klarer ikke helt tyde akkurat hva du synes er ekkelt, og jeg tror det kan bli litt enklere for oss å svare hvis vi vet akkurat hva som får tankene til å florere.

 

Sex er en veldig flott og deilig 100% naturlig ting (som du sikkert har lagt merke til selv også) og folk behandler det forskjellig. Noen kan ha one-night-stands, noen kan ha knullekompiser, mens andre holder seg til sex stricktly til forhold, andre venter til de er gift.

I mine øyne spiller ingen av jentenes tidligere seksuelle erfaringer noe rolle, så lenge hun holder seg kun til meg når vi er sammen. I mine øyne er fortid fortid, som jeg skrev lenger opp.

Men ikke alle klarer å tenke sånn.. Og du må finne ut om du kan klare å legge dett bak deg. Hvis du ikke kan klare det, kan det være smart å ende forholdet før dette tærer deg helt ned i kjellern..

 

 

Hun har hatt sex med 2 andre utenom i ett forhold (jeg er den første hu er sammen med) og det plager meg ikke i det hele tatt. Det var på samme aldersgruppe +/- 2 år, og slik fortid godtar jeg fint. Hadde den mannen på 28 (som var 31 når de gjorde det siste gangen) blitt byttet ut med en på 18 hadde det vært en HELT annen sak.

Det er den grusomme aldersforskjellen som får meg til å spy. Det lukter utnytting lang vei, når en på den alderen fyller opp ei ung jente på 14 med sprit. Såklart er det ikke noe annet enn ung f***e som er i tankene.

Såklart var hun helt tydelig med på det selv, men hadde hun angret mer, hadde det kanskje og hjulpet litt for min del og mine tanker rundt vår sex. Se for deg at en fyr på 28 tok jomfruen på dama di når hu var 14?!?

Herregud, det er ikke noen dame hvertfall jeg vil ha. Dignity=Lost. Det triste er at jeg ikke fikk vite slik når vi holdt på, for da hadde jeg ikke hoppet inn i det. Og nå vil jeg helst ikke "dumpe"ho pga noe jeg ikke klarer å legge bak meg.Vi har vært sammen i 6 måneder. Dilemma.

 

åååå hahahaha...mye gold i denne tråden.

 

Hvis du på død og liv skal ha en dame som maks har hatt 3-4 sexpartnere, da synes jeg synd på deg, for du går glipp av utrolig mange flotter jenter.

 

Som de sier på engelsk:

 

Grow a pair!

 

Vel ja, det blir feil å gå etter #. Men poenget er at skal man først ha dame, skal sexen med ho også være noe du er heldig som får, og som ikke altfor mange har fått altfor lett tidligere. Kan ikke tro det ikke er fler som tenker slik :)

 

Takk for responsen deres!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personelig tror jeg at jeg ikke hadde taklet tanken og jeg ville nok gjort det slutt. Men det er opp til hver og en å bestemme, hvis du føler at det er et stort problem så er det nok like greit å gjøre det slutt, men du kan jo prøve å ta tiden til hjelp, hvis du nettopp har fått vite det liksom...

Lenke til kommentar
Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

 

Stikk til Saudi Arabia eller Iran. Der har de mye den samme instillingen.

Lenke til kommentar

Mange 14-åringer kan være litt tøsete dessverre, og media oppmuntrer veldig til at ungdom skal "kose seg med hverandre". Er selv kjempeglad fordi jeg aldri gjorde slike ting som dama di har gjort, men hun kan aldri omgjøre de handlingene og fortjener kanskje tilgivelse i dag. Hvis hun er en helt annen person nå.

 

Jeg synes ikke det var pedofili, mange jenter på 12 år har voksne kropper. Men dessverre ikke så voksne hjerner...

Lenke til kommentar
Latterlig å kalle 14 år for pedofili. Under seksualle lavalder, ja. Men fortsatt er det bare i henhold til loven. Denne varierer jo ettersom hvilket land man er i. I f.eks. Mexico er grensen 12 år.

 

Det er ikke bare latterlig, det er fullstendig feil og uhørt! Spartanerne var pedofile, og bare SE på hva slags krigere det ble av dem...!

 

Yeah right... Pedofili er pedofili ;) Eller hvis du virkelig vil gå inn i det, så har det et eget navn for barn opptill 14-15 :)

 

Virker som det er masse folk i tråden som maser om at man ikke fortjener dame hvis man ikke takler at hu har hatt seg med 3-4 folk. Det er vel egentlig irrelevant?

 

Vil spørre de samme folkene om det hadde vært like greit med en fyr på 30 som hadde hatt sex med 3-4 14 år gamle jenter. Hadde dere likt at han skulle blitt din datters fremtidige kjæreste? Det er helt OK?

 

Virker serr som dere har LYST til å være han gamle duden som hadde seg med dama til TS.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Mange 14-åringer kan være litt tøsete dessverre, og media oppmuntrer veldig til at ungdom skal "kose seg med hverandre". Er selv kjempeglad fordi jeg aldri gjorde slike ting som dama di har gjort, men hun kan aldri omgjøre de handlingene og fortjener kanskje tilgivelse i dag. Hvis hun er en helt annen person nå.

 

Jeg synes ikke det var pedofili, mange jenter på 12 år har voksne kropper. Men dessverre ikke så voksne hjerner...

12 åringer har langt ifra voksne kropper.

Lenke til kommentar
Latterlig å kalle 14 år for pedofili. Under seksualle lavalder, ja. Men fortsatt er det bare i henhold til loven. Denne varierer jo ettersom hvilket land man er i. I f.eks. Mexico er grensen 12 år.

 

Det er ikke bare latterlig, det er fullstendig feil og uhørt! Spartanerne var pedofile, og bare SE på hva slags krigere det ble av dem...!

 

Når det er snakk om spartanere. Så er det guttesex du snakker om. Hvor mesterne hadde seg litt med lærlingene sine. Kvinner var noe man holdt på med når man var hjemme og gift. Ja, se hva de ble....

.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Guest_duffy_*

Jeg synes det er drøyt av deg å forhåndsdømme kjæresten din på denne måten. Kanskje hun har hatt noen dårlige erfaringer og gjort noen dårlige valg, men dette er hun IKKE alene om! Jenter på 14 år er ekstremt sårbare når det kommer til sosialt press og liknende. Kan hende var hun i en vanskelig periode, eller følte seg presset av veninner/denne mannen. Uansett er dette noe som tilhører fortiden. Når har hun vært ærlig med deg og fortalt deg hva hun har gjort, og det bør du sette pris på.

 

-Dersom dette er noe hun angrer bittert på, forteller det noe om at hun er mer moden nå, og innser sine feil.

Hun fortjener isåfall en ny sjanse. Er du glad i henne, gir du henne denne sjansen.

 

-Dersom hun står inne for det hun har gjort/er stolt av det, sier det mer om hvilke verdier hun har i dag. Dersom disse ikke er forenlige med dine verdier (som ser ut til å være at man ikke bør ha sex utenom faste forhold osv), så er det kanskje lite å bygge et forhold på. Da bør du nok vurdere å gjøre det slutt.

 

Det viktigeste i et forhold er at man deler visse grunnverdier. Da er det personen man er i dag som teller, og ikke feiltrinn man har gjort tidligere. Spesielt er tenårene en sårbar periode der mange nok gjør en del feiltrinn som man angrer på senere. Det vil ikke nødvendigvis si at dette er representativt for hva man egentlig mener/står for noen år seinere.

Lenke til kommentar
Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

 

Stikk til Saudi Arabia eller Iran. Der har de mye den samme instillingen.

Tullete kommentar på det du uthever. Man vil gjerne ha en kjæreste som har lik tankegang som en selv. Om du selv bare har sex med personer du har følelser for, så vil du ofte ha en kjæreste som har lik innstilling.Folk har forskjellige preferanser.

Lenke til kommentar

Har hun plutselig forandret seg etter at du fant dette ut? Er hun plutselig mindre glad i deg eller noe i den duren. Du kan ikke forvente at en jente skal være jomfru når du møter henne, og det er heller ikke ditt valg. Så lenge hun ikke ser denne mannen nå eller har kontakt med ham på en dårlig måte, (Noe som er umulig etter det jeg forstår), eller horer rundt, så har ikke du noe du burde klage på i det hele tatt.

 

Her tar egoet ditt overhånd virker det på meg. Du eier ikke denne personen. Så mitt råd til deg er:

Get a grip, aksepter det som har skjedd i hennes fortid FØR hun møtte deg.

 

Eller hvis dette ikke er mulig for deg: Slå opp og spar henne og deg for et forhold som kommer til å gå dukken uansett. PÅ GRUNN AV DEG. Hun kan umulig endre fortiden sin.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg forstår deg godt ts.

Folk har ulike meninger om sex. Jeg forstår at du ikke ville likt å vært sammen med en jente som hadde pult halve landet. Hvor spesielt hadde du da følt deg liksom? Jeg tror mange ''løse'' jenter er sjalu på jenter som er jomfru eller har hatt få sexpartnere.. det er i hvert fall det jeg har erfart. Jeg har noen venninnER som er jomfru/kun hatt sex med veldig få, og de får ofte høre at de er så søte, og at de jentene skulle ønske at de var som dem. Man er ikke stokk dum selv om man er 14 år. Man har hjerne nok til å skille mellom rett og galt. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke angrer på NOENting jeg gjor da jeg var i den alderen. Ikke noe som har med sex og gjør. Det er mye press, og det kommer alltid til å være det, men man trenger da ikke å gi etter. Alle opplever press i den alderen, og de ''svake'' uten ben i nesa, som har null vett i huet sjøl gir etter.

 

Jeg var dødelig forelsket i en på 30 fra jeg var 14-17 altså i 3 år. Den samme personen! Han prøvde på ALLE MULIGE måter å få ha seg med meg. Men jeg visste at dette var galt, og at hvis jeg gjør det, vil jeg i senere tid angre fordi han bare utnytter med, og ikke vil noe seriøst. Jeg hadde noen litt ''umodne'' venner som til og med oppmuntret meg til å ha sex me han/bli gravid slik at jeg kunne ha kontakt med han resten av livet. Så forelsket som jeg var kunne jeg godt gjort d, men jeg gjorde det ikke. FORDI jeg vet å skille mellom galt og rett.

 

Dere som dømmer han og sier han skal dra til saudi arabia og slikt, er bare latterlige. Er det feil å ønske å føle seg spesiell?? Jeg hadde likt å c hvordan dere hadde reagert om mannen deres hadde pult halve byen før dere. Skulle slikt å c om dere hadde hatt den samme meningen :) at''fortid er fortid''. Er helt sikker på at dere også hadde følt dere et nummer i rekken, og ikke noe mer/speielt enn det. Lev og la folk få leve!! La folk ha ulike meninger om ting. Om han ville hatt en me få sex-partnere er like natulig, som sex er naturlig.

Lenke til kommentar

Frivillig fyllesex når man er 14 år med en på 28 er jo et overgrep. Gjerningsmannen burde ha vært straffet, og hun burde fått psykologisk hjelp.

 

At hun nå sier at hun syntes det var greit, behøver jo ikke bety at hun syntes det da.

Det er jo en normal reaksjon for å takle en kjedelig situasjon. Å si til seg selv at det er greit.

At han skjenka henne gjør det jo ikke mindre suspekt.

 

Bortsett fra det så håper jeg du er glad i dama. Og at dere trives sammen. Hvis det så spiller det jo ikke noen rolle hva hun gjorde før dere traff hverandre. Med mindre hun har en smittsom sykdom som du risikerer å få.

 

Kanskje hun får problemer den dagen hun innser at hun ble misbrukt.

 

Hva du skal gjøre kommer jo helt an på deg, og hva slags forhold du ser for deg.

Hvis du ikke klarer å glemme dette så er det jo dødfødt.

Hvis du er kjempeglad i henne, og bare dere to betyr noe, så er det jo større muligheter.

Lenke til kommentar

Uff, blir litt lei meg når jeg ser hvordan folk dømmer.

Her er min historie:

Jeg var ganske vill og gal når jeg var rundt 16 år,riktignok litt eldre enn dama di, men likevel,jeg er glad i sex å har egentig alltid vært det.

Når jeg var 18 rota jeg med en kar på 32! i know..... Jeg så ut som en 15 åring når jeg var 18. dette er noe av det eneste jeg angrer på sexuelt,men det var spennende og litt "ulovlig"

Jeg syntes bestandig det var så latterlig når folk dømte meg med tanke på forhold etter hva jeg gjorde som singel!!!

Var utrolig forelska i en fyr,men han ville ikke satse på meg pga "fortida" mi. DUST

Jeg hadde bare et forhold før jeg var 19, da var jeg ikke engang inne på tanken å være utro,jeg var jo ikke dum.

 

Men uansett,når jeg var 19 ble jeg kjent med han som er typen min i dag, det sa rett å slett pang,vi var rett å slett ment to be....har aldri følt det sånn for noen før han.

Tenk om du dropper drømmejenta pga fortid?

Har hun mange forhold bak seg?

Hvis ikke kan det jo tenkes at dette er pga at hun kun har vært kåt før? ikke forelska? Det må jo være et komplimang til deg?

 

Jeg har nå vært sammen med gubben i 10 år, vi har det fantastisk sammen,tenk hva du KAN gå glipp av.

Lenke til kommentar

Hadde jeg funnet ut at min lillesøster på 14 hadde hatt sex med en som var 28 hadde det klikket for meg. Jeg blir bare sint av tanken.

 

For min del handler det ikke utgangspunktet om antall sex-partnere, men hadde jeg funnet ut at damen min hadde hatt sex med noen på nesten 30 når hun var 14-15 år hadde jeg ikke klart det. Jeg blir uvell av tanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...