Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Problemet er jo at det ikke går ann å slette meldinger, hvertfall ikke om en skal slette en hel tråd av gangen.

 

Prøvde å slette en tråd på rundt 1300 meldinger, men etter 36 timer var den fortsatt ikke ferdig. Tråder med rund 100 meldinger tar fort flere timer å slette de også, så her er det tydelig at det er noe feil.

 

Mener jeg leste ett sted at tlf klikker om en tråd kommer over 2000 sms.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spurte om noe lignende tidligere. Da var det en som rapporterte at han hadde over 2000 meldinger i en tråd. Selv har jeg bortimot 400. Merker nok at det er LITT tregere enn det var da telefonen var ny, men det plager meg ikke.

Ok, takk for svar :D Får bare ta backup til Gmailen slik at jeg er sikker om meldingene plutselig skulle slette seg

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på det, men det er opp til programmet. G-backup som jeg linka til gjorde hvertfall ikke det sist jeg prøvde. Du kan se etter hvilke permissions programmet krever. Jeg tror den må kreve "WRITE_SMS" for å kunne slette meldinger.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Kjøpte meg HTC Hero her om dagen, rett og slett en storartet telefon!

 

Men, en ting som irriterer meg grenseløst: når jeg prøver å flytte på apps på hovedskjermen (altså den med klokka, meldinger, kalender, osv.) så nekter den å holde, men slipper og går inn på programmet.

Det virker som om touchskjermen tror jeg slipper, men jeg holder jo for harde livet! :hrm:

 

Noen som har erfaring med/vet hva dette skyldes?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg HTC Hero her om dagen, rett og slett en storartet telefon!

 

Men, en ting som irriterer meg grenseløst: når jeg prøver å flytte på apps på hovedskjermen (altså den med klokka, meldinger, kalender, osv.) så nekter den å holde, men slipper og går inn på programmet.

Det virker som om touchskjermen tror jeg slipper, men jeg holder jo for harde livet! :hrm:

 

Noen som har erfaring med/vet hva dette skyldes?

Start tlf på nytt om den ikke klarer å registrere at du holder inne apps.

Lenke til kommentar

Nå har det klikka litt for Heroen min. Den har plutselig slått seg av, og jeg får den ikke på igjen. Bruker den som vekkerklokke, men den ringte ikke når den skulle, men hedligvis våkna jeg selv da(litt for seint dessverre).

 

Har satt den på lading nå, og håper den funker når jeg kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar

Håper denne er raskere enn den forrige 2.1 sense romen som lekte du. For den var utrolig treig, gikk tilbake til modaco fra villanrom i dag, men spørs om det blir å flashe tilbake til nyverson om et par dager nå da:P

 

Det er rapportert inn av nesten samtlege at den skal vere superrask. Utvikleren av Villainrom seier 3.0 basert på 2.1 kjem ut om nokre timar. Har store forhåpninger til den. :)

Lenke til kommentar

Stiller meg skeptisk til hva folk sier om hastigheten før jeg har prøvd det selv. De sa den forrige var meget rask også, og den var det sammenlignet med de andre, men den er treig:P

 

 

Eg lasta akkurat inn Villainrom 3.0 og eg kan skrive under på at den er rask. Heilt anna enn den forrige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...