Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts?

 

Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts?

 

Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter.

 

Det jeg gjorde var å eksportere de til Windows vha av HTC Sync. Fra windows kontakter eksporte jeg de til CVS som jeg importerte til gmail. Fra nå av bruker jeg bare google kontakter.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts?

 

Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter.

 

Det jeg gjorde var å eksportere de til Windows vha av HTC Sync. Fra windows kontakter eksporte jeg de til CVS som jeg importerte til gmail. Fra nå av bruker jeg bare google kontakter.

Lastet ned programmet ContactSync. Fiksa biffen! ;)

Lenke til kommentar

Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad :(

Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program.

Lenke til kommentar

Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad :(

Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program.

Tipper taskkiller har skylden ja.

 

Men ser ut fra linken til khaffner at det kan være greit å droppe å bruke det.

 

Går tilbake til å bruke den orginale klokka fremover nå, så slipper jeg å få så mye kjeft på jobben... :)

Lenke til kommentar

 

 

En kompis som jobber i mobilbransjen og har vært i kontakt med HTC i dag sa at Hero 2.1 update kommer som OTA (over the air) oppdatering i slutten av denne måneden.

 

over the air = oppdatere mobilen uten PC?

Jeg spår _SKVÆB_

 

 

Aldri i verden om 2.1 kommer som OTA!

 

 

Lenke til kommentar

Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad :(

Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program.

 

 

 

 

For å ta mine egne erfaringer:

 

Exchange og herosync funker kun halvhjertet. Man kan opprette enkelt-reminders i kalenderen. Men hvis jeg f.eks. setter opp en fast reminder hver dag (med alarm) om at jeg skal mate katta 2 ganger i døgnet, så funker den kanskje 1-2 ganger. Etterpå får jeg INGEN reminders om oppføringen (men de dukker opp på kalenderen).

 

Men alarm/vekkerklokke funker strøkent hos meg. Men for all del fjern alle taskkiller programmer!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...