boxer72 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Lagt inn mitt første 2,1 rom i går, var lenge i tvil men etter siste utsetting av offisel oppdatering så bestemte jeg meg. brukt litt tid på å finne ut hvilken ROM jeg skulle gå for og endte på Behero+ , og si jeg er imponert etter første 12 timer hardtesting av dette, telefon fremstår raskere og mindre "lagging" enn orginal ROM selv om animationer og slik står på ser aqt han har ført opp Greenish color fra bildene som taes som bug, men denne feililen dukker ikke opp hos meg kamera aplikasjonen er blitt vesentlig raskere, fra jeg trykker for å starte cam til jeg er klar til å ta bilde ca 3 sec, tok dobbelt så lang tid på orginal ROM, det eneste jeg sliter litt med er bluetooth overføringer , ingen problem å sende filer men greier ikke motta filer over bluetooth. Endret 2. mai 2010 av boxer72 Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan var det jeg fjernet sånn at hero syncer epostadresse kontakter. Husker det var et eller annet med at jeg kunne vise kun kontakter med telefonnummer en plass, men finner det ikke igjen Personer - Grupper - meny - synkroniser grupper - slå av den øverste, var det vel. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Bruker nå marketspoof, og det virker bra. Må brukes som widget og du kan slå av og på akkurat som du ønsker Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er kimera rom-en bygd på 2.1? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er kimera rom-en bygd på 2.1? Tror det er 1.5 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Levetiden på mitt batteri har gått ned med VillainRom 5.4 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Etter at jeg gikk over til Villain 5.4 har mobilen blitt noe tregere eller raskere. Veldig opp og ned. Og kanskje det verste, Spotify hakker ofte så ille at det ikke går an å nyte musikken. I de verste tilfellene forsvinner lyden HELT i opp til 10 sekunder. Er det bare på min mobil? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Villain 5.4/5.3 er treg og bruker mye batteri! Som nevt før er Villain slide porten MYE bedre: *Ladet min fredag, 70% igen nå etter moderat bruk. *Den er rask(like rask som stock 1.5) *Den har Sense espresso, en mere ferdig versjon av sense etter min mening. *Den som ligger ute nå er en BETA. En release versjon skal komme i dag/morgen. Denne inneholder OTA, dvs hver gang det patches/kommer nye updates osv kommer denne opp i appen og du flasher direkte derfra, det er helt konge! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Gikk som sagt over til Kimera 1.6 for noen dager siden, det var bare helt fantastisk. Dog så oppdaterte jeg til 1.7 og nå er det problemer igjen. Tror jeg skifter tilbake til Slideport når den kommer med nyversjon som inneholder OTA. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Da er sensehero 2.2 oppe og går, med norsk faktisk -[24-04-10]-SenseHero-2-2-Beauty-Speed-Stable-[ONLINE]"]Sense hjemmeside Lenke til kommentar
stoelen Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Akkurat lagt inn sensehero, og det virker bra. Wifi sliter jeg litt med. Finner alle naboene sine wifi, men ikke her hjemme.(Virket bra før jeg rootet og la in sh2.1) Noen forslag til løsning? (Har allerede sjekket broadcast på ruteren) ROM'en er helt sikket basert på en US ROM, og der har de litt forskjellig kanaler i routerene en det vi har her i Europa. Velg en annen kanal i routeren, så fungerer det. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Må sei at villainRom 5.3/5.3 er meget meget treigt, det går og veldig hardt ut over batterilevetiden. OTA'en som var integrert var derimot genial! Så mulig eg går over til slide når den får OTA. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 VillainRom skal ikke på min Hero igjen, det er sikkert. Batteri som varer èn dag, nei takk. Prøver SenseHero 2.2 nå, får se hvordan det går Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Eneste drawbacket jeg har opplevd, er litt heng akkurat i det den installerer apps fra marked. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Noen som har fått mailen til å virke på kimera 1.6? Endret 2. mai 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Har lagt inn Kimera 1.7, etter å hatt så mye bugs og lags med Villan 5.3 Har satt cpu til 710 MHz, men vil ikke si den er noe stort raskere en stockromen En ting jeg ikke likte var at muligheten for "Bruk kun 2G" av en eller merkelig grunn ikke er i denne romen. Men for første gang for meg så funker ihvertfall Apps2SD med Kimera Kommer til å bruke denne rom'en noen dager å se hvordan den er og hvordan batterilevetiden blir edit Ok, må innrømme at den er litt raskere en stock, men forsatt en god del lagg i browseren Endret 2. mai 2010 av ironman666 Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 VillainRom skal ikke på min Hero igjen, det er sikkert. Batteri som varer èn dag, nei takk. Prøver SenseHero 2.2 nå, får se hvordan det går Har selv prøvd Slide Villain noen dager og er superfornøyd med den, men det er jo artig å prøve noe nytt så jeg sitter akkurat nå og legger inn SenseHero 2.2, så får vi se om den er bedre. swank Lenke til kommentar
AKor Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Har sett litt på å skaffe en nt ROM til min hero.. Så kom jeg over denne, http://www.htcdevscene.info/showthread.php?63-[ROM]-[24-04-10]-SenseHero-2-2-Beauty-Speed-Stable-[ONLINE] Og det jeg lurer på da, siden jeg kjører stock 1.5, må jeg da roote og legge inn dette, eller trenger jeg bare å legge den inn o kjøre den via recovery(eller hva det heter) ved å holde inne HOME+ON knappenog update. Det står bare backup, wipe og så flashe den vie sd bare? eller tar jeg feil nå ? : p 1. Run a Nandroid backup 2. FULL WIPE 3. Flash SenseHERO-X.X_update_signed.zip Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 VillainRom skal ikke på min Hero igjen, det er sikkert. Batteri som varer èn dag, nei takk. Prøver SenseHero 2.2 nå, får se hvordan det går Har selv prøvd Slide Villain noen dager og er superfornøyd med den, men det er jo artig å prøve noe nytt så jeg sitter akkurat nå og legger inn SenseHero 2.2, så får vi se om den er bedre. swank Meh, likte VillainSlide bedre........................ swank Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) hmm.. sier du det.. ? Kan du gi meg en link til VillainSlide ? Edit: Fant den.. SlideVillain, takk Hvordan er batterikapasiteten med den, forresten ? Noen som vet om det går an/finnes program for VNC (remote desktop) for Hero? Hadde vært morsomt Endret 2. mai 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå