Gå til innhold

Test: Vi har testet den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde ikke de solgte iPhone fra Apple sine butikker?

 

Siden iPhone er noe som operatørene skal styre med ...

 

netcom sin iPhone-side står Eplehuset nevnt som forhandler, men det står ikke noe om de vil ha den på lanseringsdagen. Hadde vært veldig greit å kjøpe den der, for der har de erfaringsmessig ganske grei kundeservice. :) Har ikke mulighet til å være der når de starter salget (0900), så jeg håper det finnes noen butikker i Bergen som har den til jeg er ferdig på jobb. :)

 

 

Super8: Har du lov til å si antall? :) Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag...

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Super8: Har du lov til å si antall? :) Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag...

Jeg har vært forhandler en god stund, så jeg gikk bort dit jeg jobbet før og spurte om hvor mange de hadde fått inn. Den butikken fikk inn rundt fem tror jeg det var. Andre jeg har snakket med fikk inn $enda færre, så jeg tror jeg ville vært tidlig ute.

Lenke til kommentar
Super8: Har du lov til å si antall? :) Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag...

Vi fikk alt for lite låst til Telenor (revet vekk på kort tid), men akkurat nok Netcom til at det holdt ut dagen. Tror det kun er en sort 16GB igjen akkurat nå.

 

Men nå er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, og vente et par uker på neste forsendelse.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Jeg er spent på de nøyaktige prisene på iPhone ulåst

 

Regner med at det er noen her som har den og skal låse den opp

Prisene går litt opp og ned om dagen, så blir et mer eller mindre nøyaktig eksempel.

 

16GB - Ca kr 2500,- med SuperPluss (koster deg 1500 i året) = 4000 ,- for ulåst 3GS

32GB - Ca kr 3500,- med SuperPluss (koster deg 1500 i året) = 5000 ,- for ulåst 3GS

Lenke til kommentar

Som andre har dere glemt Push Notifications i denne testen, det er litt svakt av en nettavis som spesialiserer seg på mobiltelefoner. Greit at dinside.no og it-avisen ikke greier å henge med, men de har et noe bredere spekter. PN er en slags erstatning for manglende multitasking på tredjepartsprogrammer, og fungerer utmerket. Har nå 8 programmer som bruker PN, uten at det går utover telefonens ytelse. Kjør 8 programmer samtidig i Windows Mobile eller Symbian som er treg i utgangspunktet, og se hvor mye tregere det går.

 

Er ingen fullverdig erstatning for ekte multitasking, men er supert til f.eks. IM, todo-applikasjoner, spill, facebook (kommer). Kunne gjerne sett at radio-applikasjoner kan kjøre i bakgrunnen, og også kommende spotifyapplikasjon, men ellers har jeg aldri savnet ekte multitasking.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...