Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem under første ligg


Gjest Gjest_16

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_16

Litt flaut det her, som er grunnen til at jeg poster som anonym. For noen dager siden var jeg hos dama mi, og vi lå i senga og klinte, mens je fingra ho. Vi hadde aldri gått så langt før, og je spurte om vi skulle pule, og ho sa ja. Problemet var att da je skulle ta på kondomet, så ble pikken helt slapp, selv om je hadde hatt stå i sikkert noen timer i forveien. Det var jo utrolig flaut, og je prøvde å runke diskre for å få den stiv igjen, noe ho heldigvis ikke merka. etter hvert funket det, men da var je så kåt at je fikk ereksjon, og da ble den selvfølgelig slapp igjen. :( Det endte med att vi ikke gjorde det allikevel, men ho sa ingenting på det.

 

Det jeg lurer på er om det rett og slett er prestasjonsangst, og jeg er veldig redd for at det vil skje igjen. Har aldri vært så frustrert og sint på meg selv før som jeg var da, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å hindre at noe sånt skjer neste gang sjansen byr seg, som neppe blir lenge til, ettersom ho er like oppsatt på det som jeg er :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker første gangen som det var i forrige uke :) Du tenker alltid at sex er STORT. Prestasjonsangsten treffer deg hardt og brutalt. Hjernen kobler over slik at fokuset fra å få det dritdigg, går over til å tenke på alt som kan gå galt/nå gjelder det/nå må den funke/jeg må ikke komme for tidlig osv. Etterhvert vil du klare å slappe mer av og klare å fokusere på det digge, morsomme og fantastiske med sex.

Du blir kongen i senga in no time mr! Gi både deg og dama litt tid bare. ;)

Lenke til kommentar

Det kan faktisk hjelpe og droppe med så langt forspill, du kan sikkert bare ta på litt glidekrem eller vann:P Men du må ikke tenke så mye fordi når du er nervøs så går blodet mer inn i kroppen, å når det er blod som gir det ereksjon... fungerer ikke det. Prøv og slapp av, ja jeg vet det du ligger der og tenker ja, nå skal jeg gjøre det nå skal jeg få det overstått første gang. Så stresser du med kondomen så, går den ned... Ja, jeg vet det der :blush: Men vis du kjenner jenta og liker hu veldig godt eller elsker hu. Burde hu være tålmodig, du må rettogslett tenkte mindre. Jeg er nesten helt sikker på at du kommer til og faile neste gang fordi du tenker på det som skjedde men du må bare prøve og tenkte mindre så skal du se det hjelper:D

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Petter_*

Første gangen var bedre enn 4-5 neste gangene faktisk for min del. Første gangen visste jeg ikke hvor godt det var så hodet fokuserte som om det var masturbasjon. Men andre gangen så visste jeg at dette er ufattelig godt så da tok det ca 10 sekunder, men det gjør ingenting. Er bare å kjøre på flere ganger selv om du har lyst til å dø etter å ha kommet 2-3 ganger. Da har jeg seriøst vondt i pungen, føles som noen har sparket meg hardt der.

Lenke til kommentar
Akkurat det samme skjedde med meg for 2 uker siden også, men fikk den tilslutt opp, men det tok tid :blush:

Men gikk mye bedre andre gangen da :thumbup: var mye mer avslappet da en første gang, så bare ta det helt med ro og slapp av neste gang dere skal gjøre det så går det nokk mye bedre for deg også

Samma problemet er for noen måneder siden.

Ga opp.

Så en annen dag da vi var helt alene hjemme koste vi oss først i dusjen ol. så havnet vi slutt i senga der min kjære og jeg sammen klarte å få den opp og på med kondom. Når den først var inne var problemet borte og aldri merket det siden! ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...