Gå til innhold

Stein Erik Hagen flagger ut - toppen av grådighet?


Hva mener du om Hagens utflagging?  

164 stemmer

  1. 1. Hva mener du om Hagens utflagging?

    • Grådig
      83
    • Ikke grådig
      81


Anbefalte innlegg

I kapitalismen styres 90% av dine muligheter av hva dine foreldre har gjort. Det er urettferdig.

 

Heldigvis... det hindrer de fleste foreldre i å være idioter... alle har godt av litt press til å ta i et tak... verre med de 11 %ene av de mellom 18 og 67 i Norge som er på uføretrygd.. verdens beste land my ass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I kapitalismen styres 90% av dine muligheter av hva dine foreldre har gjort. Det er urettferdig.

 

Heldigvis... det hindrer de fleste foreldre i å være idioter...

Nemlig.. de fleste.. Og de som ikke klarer det€? Stein Erik Hagen gjør det vanskeligere for staten å dekke de svakes behov når han nekter å betale skatt.

Lenke til kommentar

I Saudia Arabia er den rikeste god for ca 100 milliarder kroner. Ikke helt samme nivå på de norske rike, men jeg lurer på hva de føler de som bor der, jeg mener jeg har sett noe om at de føler både raseri og sinne. Gjennomsnittslønnen der er under 1/4 del av her. Det er slike tilstander vi kan være på vei mot.

Endret av festen
Lenke til kommentar
I kapitalismen styres 90% av dine muligheter av hva dine foreldre har gjort. Det er urettferdig.

Heldigvis... det hindrer de fleste foreldre i å være idioter...

Nemlig.. de fleste.. Og de som ikke klarer det€?

De har et sikkerhetsnett som staten sørger for å ha klart.

 

Stein Erik Hagen gjør det vanskeligere for staten å dekke de svakes behov når han nekter å betale skatt.

Når har han nektet å betale skatt?

Lenke til kommentar
I kapitalismen styres 90% av dine muligheter av hva dine foreldre har gjort. Det er urettferdig.

 

Heldigvis... det hindrer de fleste foreldre i å være idioter...

Nemlig.. de fleste.. Og de som ikke klarer det€? Stein Erik Hagen gjør det vanskeligere for staten å dekke de svakes behov når han nekter å betale skatt.

 

Poenget med kapitalismen er å utrydde de svake.. sånn på darwin måten.. "survival of the fittest" vi er tross alt for mange folk på jorden.

Hagen har aldri meg bekjent nektet å betale skatt og ha gitt mange store gaver til diverse institusjoner..

Lenke til kommentar
I Saudia Arabia er den rikeste god for ca 100 milliarder kroner. Ikke helt samme nivå på de norske rike, men jeg lurer på hva de føler de som bor der, jeg mener jeg har sett noe om at de føler både raseri og sinne. Gjennomsnittslønnen der er under 1/4 del av her. Det er slike tilstander vi kan være på vei mot.

 

Si at alle de 100 milliardene ble delt helt jevnt ut i Saudia Arabia.. hvordan hadde inflasjonen vært? :p

Jeg klarer ikke se for meg et samfunn uten skiller... alle ble også født med naturlige skiller, noen bedre enn andre. Sosialismen og kommunismen har feilet gang på gang ved å gå mot disse naturlovene.

Lenke til kommentar
De har et sikkerhetsnett som staten sørger for å ha klart.

Ikke i et kapitalistisk samfunn.

 

Poenget med kapitalismen er å utrydde de svake.. sånn på darwin måten.. "survival of the fittest" vi er tross alt for mange folk på jorden.

Ah, sosialdarwinisme, herlig tanke. Problemet er bare at fattigdommen slår til ganske vilkårlig. Vil du for eksempel si at 90% av Afrikas befolkning er inkompitente i arbeidslivet siden de ikke klarer å komme seg ut av fattigdommen?

Lenke til kommentar
Poenget med kapitalismen er å utrydde de svake.. sånn på darwin måten.. "survival of the fittest" vi er tross alt for mange folk på jorden.

Det skal bli spennende å se om du kan stå inne for dette utsagnet når kokainrusen begynner å avta.

Endret av Spenol
Lenke til kommentar
Dette er jo helt vilt.

 

Vi snakker her om nordmenn som har jobbet HARDT hele livet for å oppnå noe her i livet. Å når de her lykkes, skaffet arbeidsplasser, betalt skatt å frontet norge i det internationale markedet, så skal vi faen meg jobbe aktivt med å mobbe dem ut av landet,

 

Jeg blir flau.

Bare fordi han er heldig og har blitt rik betyr det ikke at han har jobbet hardere enn andre. Jeg tror de som jobber doble skift til lusalønn i kassen på rimi jobber like hardt, bare for å få endene til å møtes.

Lenke til kommentar
I Saudia Arabia er den rikeste god for ca 100 milliarder kroner. Ikke helt samme nivå på de norske rike, men jeg lurer på hva de føler de som bor der, jeg mener jeg har sett noe om at de føler både raseri og sinne. Gjennomsnittslønnen der er under 1/4 del av her. Det er slike tilstander vi kan være på vei mot.

Neppe.

 

 

Jeg blir lei av å se sosialist-søpla her, som missunner Hagens suksess. Haha, det er så trist å lese.

Agree'd

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke helt fri meg for bildet av enkelte debattanter her, sittende alene i en krok i barnehagen med alle lekene for seg selv mens de roper "alle er mine for jeg tok dem først!".

 

Veldig bra! Det er dessuten mange her som har et ønske om å få endret litt på tannstillingen sin. :!:

Lenke til kommentar
Dette er jo helt vilt.

 

Vi snakker her om nordmenn som har jobbet HARDT hele livet for å oppnå noe her i livet. Å når de her lykkes, skaffet arbeidsplasser, betalt skatt å frontet norge i det internationale markedet, så skal vi faen meg jobbe aktivt med å mobbe dem ut av landet,

 

Jeg blir flau.

Bare fordi han er heldig og har blitt rik betyr det ikke at han har jobbet hardere enn andre. Jeg tror de som jobber doble skift til lusalønn i kassen på rimi jobber like hardt, bare for å få endene til å møtes.

 

Heldig og flink er ikke det samme. De som jobber i en kassebutikk og sliter med å få endenes til å møtes kan takke seg selv. Du skaper din egen lykke, kom deg på skulen og få deg en utdannelse og lær deg arbeidslivet.

Lenke til kommentar
De har et sikkerhetsnett som staten sørger for å ha klart.

Ikke i et kapitalistisk samfunn.

 

Poenget med kapitalismen er å utrydde de svake.. sånn på darwin måten.. "survival of the fittest" vi er tross alt for mange folk på jorden.

Ah, sosialdarwinisme, herlig tanke. Problemet er bare at fattigdommen slår til ganske vilkårlig. Vil du for eksempel si at 90% av Afrikas befolkning er inkompitente i arbeidslivet siden de ikke klarer å komme seg ut av fattigdommen?

 

Det er en rettssak i Afrika som tyder på at de fleste er inkompetente og resten av befolkningen sitter å ser på... i stede for å jobbe.

Tror ikke du kan ha vært i Afrika forresten, det er maaaaaange millioner som jobber. Problemet er overbefolkning.

Lenke til kommentar
Dette er jo helt vilt.

 

Vi snakker her om nordmenn som har jobbet HARDT hele livet for å oppnå noe her i livet. Å når de her lykkes, skaffet arbeidsplasser, betalt skatt å frontet norge i det internationale markedet, så skal vi faen meg jobbe aktivt med å mobbe dem ut av landet,

 

Jeg blir flau.

Bare fordi han er heldig og har blitt rik betyr det ikke at han har jobbet hardere enn andre. Jeg tror de som jobber doble skift til lusalønn i kassen på rimi jobber like hardt, bare for å få endene til å møtes.

 

Ingen system kan luke ut flaks.. men man kan luke ut "dritten i Hagen" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...