Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm? Samme kategori? Crap then=P? Men nei, Kenichi-san nevner nok de beste av seriene som kan sammenliknes med Naruto. Også prøv Busou Renkin, Digimon, Yu-gi-oh, Zombie Loan og prøv en ikke-shounen (Naruto katagorien) serie. Jeg anbefaler Yomigaeru sora

 

http://a.scarywater.net/ureshii/%5BUreshii...-AC3%5D.torrent - DL link. (Det er ulovlig å stjele anime og å ha DVDene med bonuser og cover og artbook 'n' shit, så kjøp og support de som lagde den hvis du liker det).

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale meg en/noen gode animer?

Har sett alle jeg vet om nå, men vil gjerne se fler.

De jeg har sett: Death Note, Beyblade, Medabots (og Avatar: The Last Airbender, utrolig god selvom den er på engelsk)

De jeg holder på med: Naruto, Bleach og Fairy Tail.

 

Det jeg leter etter er en anime som likner på Naruto, Bleach eller Avatar, ikke helt lik, men helst noe i samme kategori.

One Piece er absolutt og anbefale :)

Lenke til kommentar

Hmmm. blir en grei liten liste der egentlig.

 

Anime:

FMA: Brotherhood

Naruto Shippuuden

The Sacred Blacksmith

Queen's Blade (season 2)

Fairy Tail

Bleach

A Certain Scientific Railgun

 

holdt på med Kämpfer en stund, men den å The Sacred Blacksmith er litt verre å komme forbi brukbare subs (har en viss standard jeg ikke vil gå under) så Kämpfer er for tiden på pause. men ikke ta feil da. For de som liker litt lett ecchi saker (bare litt lett klåing ;) ) så er den en morro serie.

 

Ellers på manga:

FMA

Claymore (skulle ønske den fortsatt var anime)

Mahou Sensei Negima (denne å, å at den sporet mangaen bedre)

Sekirei (venter på season 2 som kommer neste år)

å sist men ikke minst Fairy Tail

Lenke til kommentar
Skal sette meg ned og se de tre siste episodene av Zoku Sayonara Zetsubou Sensei nå, etter det blir det vel og gå rett videre på Goku Sayonara Zetsubou Sensei. Rett og slett en herlig random serie :p

 

Ikke glem å se Zan også. Though det er en sånn serie som er best sett episode for episode, fremfor sammenhengende.

 

At hans2k: Gunslinger Girl <3 herlig serie.

Endret av 世界一
Lenke til kommentar
Skal sette meg ned og se de tre siste episodene av Zoku Sayonara Zetsubou Sensei nå, etter det blir det vel og gå rett videre på Goku Sayonara Zetsubou Sensei. Rett og slett en herlig random serie :p

 

Ikke glem å se Zan også. Though det er en sånn serie som er best sett episode for episode, fremfor sammenhengende.

 

At hans2k: Gunslinger Girl <3 herlig serie.

 

zan er selføgelig med på lista den og ;)

Lenke til kommentar

Vel siden ingen kunne svare meg, bestemte jeg meg bare for å begynne - ser Rurouni Kenshin - begynte med TV serien, så tar jeg OVA`en seinere

"link til spørsmålet mitt" - Merkelig hvordan det ble oversett pga jeg brukte "anime diskusjonstråden" =P hadde jeg spurt her eller i en av de andre 1000 trådene om tips til anime, hadde garantert folk lagt merke til det...

mye vits ved å ha den som stickytråd da :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Anime:

xxxHolic: Kei

Ergo Proxy

Bleach

 

De to første liker jeg veldig godt, Bleach har jeg gått møkka lei av. Satser på at det tar seg opp når fillerne er over.

 

De jeg planlegger å se femover er Mushishi, Full Metal Alchemist: Brotherhood og Hellsing Ultimate.

 

Manga:

Blade of the Immortal

Lady Snowblood

Gantz

Sayonara Zetsubou-sensei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...