Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse er mangaene jeg holder på med nå:

- Death Note

- Bartender

- A spirit of the sun

- Naruto

- Bleach

- Ubel Blatt

- Sun-Ken Rock (har lest to kapittler så langt)

- Claymore

 

Det er de seriene som fortsatt går som jeg leser. Men den eneste som er ferdig, og som jeg er ferdig med å lese er Inuyasha.

Lenke til kommentar

Ser på Fullmetal Alchemist. Har bare kommet til episode 12, men synes det er spennende og engasjerende.

Ser egentlig veldig sjeldent på anime. Eneste jeg har fulgt sånn halvveis med på var Naruto, men denne serien er veldig fengende. :thumbup:

Endret av mr_blue_
Lenke til kommentar

Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. :p

 

For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie.

Lenke til kommentar

Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. :p

 

For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie.

 

Forstår egentlig ikke helt greia med Lucky*Star... Følte meg bare dum etter hver episode kombinert med en følelse av at jeg ville ha tilbake de 20 minuttene av livet mitt :p

 

Ellers nå er jeg snart ferdig med Zero no Tsukaima.. Bare 8 episoder igjen på season 3 så de tar jeg vel i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. :p

 

 

Du burde glede deg! :D Den er bra!:D

 

Agent Aika? Tror jeg har den på lista mi over ting som skal sees. :p

 

For øyeblikket holder jeg på å fullføre Lucky*Star. Tar en episode før leggetid. Serien handler jo egentlig om ingenting, men uforståelig nok får den meg til å gråte av latter. Genial serie.

 

Forstår egentlig ikke helt greia med Lucky*Star... Følte meg bare dum etter hver episode kombinert med en følelse av at jeg ville ha tilbake de 20 minuttene av livet mitt :p

 

Ellers nå er jeg snart ferdig med Zero no Tsukaima.. Bare 8 episoder igjen på season 3 så de tar jeg vel i løpet av dagen.

 

Luckystar var for meg bare en anime å se på, den var ikke spesiell morsom, og jeg forsto egentlig ikke meg helt på den unntatt at det liksom var en hverdag liksom xD

 

Zero No Tsukaima e jo også bra :D Gråt litt på slutten jeg :blush:

Lenke til kommentar

Great Teacher Onizuka er en genial serie, men vil absolutt anbefale mangaen fremfor anime-serien, da den har en langt mer utfyllende historie (og en følelsesbombe av en avslutning). En av de beste seriene jeg vet om, rett og slett.

 

Oki jeg leser egentlig ikke manga men jeg kan prøve :p Jeg syns det er mer morro å se anime en å lese manga ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...