Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15,33 timer dersom vi teller 20 min per episode. Varer litt lengre da, men jeg skipper som regel introgreiene og gidder ikke se outro. Om jeg ikke tar helt feil gikk 8 timer til søvn, 20 min til mat og 20 min ble spredt litt utover den dagen. Hvis det ikke var for at jeg så de 4 første dagen før ville jeg nok klart 50 :ph34r:

 

Advarer andre som har planer om å gjøre det samme om at du vil gå mind-blown de nærmeste dagene. Denne gangen ble ikke slutten ødelagt av pappa som hoiet etter skihopp i bakgrunnen så alt var hundre ganger mer epic.

 

46 episoder av Code Geass unnagjort på et døgn, og er igjen mind-blown av slutten..

 

 

DAMN! har du ikke et liv eller var det bare en av de nothing to do dagene?

 

En blanding av begge. Hadde selvfølgelig alternativet WoW, men Code Geass er farlig avhengighetsskapende.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Da eg anbefale er og ta ein venne gjeng over for helgen, sjå gjennom ein heil serie. Det er konge når eg har prosjektor og heile pakken i kjelleren.

 

Anbefale matpause og andre pauser sån folk ikkje blir "gal" etter frisk luft etter ein helg med serie ;)

 

Har foresten sett heile Negima serien i helge fungerte toppers ;)

Lenke til kommentar

Laster ned alt i HD nå, og blir nok enda en dag med "ikke fullt så mye sosial aktivitet" snart. Jeg kan bare ikke forstå hvor fantastisk god og avhengighetsskapende denne animeen er.

 

edit: Kan denne være noe mens jeg venter? Har sett første episode tidligere. Ble ikke veldig imponert, men plottet kommer vel fram litt senere :p

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Laster ned alt i HD nå, og blir nok enda en dag med "ikke fullt så mye sosial aktivitet" snart. Jeg kan bare ikke forstå hvor fantastisk god og avhengighetsskapende denne animeen er.

 

edit: Kan denne være noe mens jeg venter? Har sett første episode tidligere. Ble ikke veldig imponert, men plottet kommer vel fram litt senere :p

 

 

helt OK serie.. ikke noe man trenger å se egentlig, men helt om man trenger litt fyll i mellom downloads

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Akkurat nå holder jeg på med begge FMA seriene, Code Geass, Clannad, Elfen Lied og Naruto. Foreløpig ville jeg rangert de slik:

 

1. Naruto

2. CG

3. FMA

4. FMA B

5. Clannad

6. Elfen Lied

Hva med Death Note da? Du har tross alt "L" som profil bilde, hvorfor unlater du å nevne det?

Lenke til kommentar

For tiden holder jeg på med:

 

Anime:

- Blade of the Immortal

- Bleach

- Fairy Tail

- Gantz

- Samurai Champloo

- Shaman King

- Valkyria Chronicles

- xxxHolic

 

Manga:

- Bleach

- Death Note

- Fairy Tail

- One Piece

- Tsubasa Reservoir Chronicle

- Vinland Saga

- xxxHolic

 

(og skal straks starte på Claymore, handlingen etter animeen)

 

Mange baller i luften? Næææh! :whistle:

Lenke til kommentar

Det er da ingenting. Sjekk manga-listen min du (signatur) med "reading". Begynner å bli en del serier jeg venter på... :p

 

Claymore er absolutt å anbefale. Mye blod action, og serien er "snart" ferdig.

 

Der var det en del ja. =) Jeg har så lyst til å begynne med ALT jeg, for alt ser så gøy ut. :p Men klarer å begrense meg litt ihvertfall.

 

Hm, må legge inn myanimelist i signaturen min jeg også. :grin:

 

Jeg har sett animeen av Claymore og likte den kjempegodt (kanskje med unntak av den siste episoden :roll: ) og tenkte å bare fortsette mangaen der animeen sluttet.

Lenke til kommentar

FOr å si det sånn, så har Claymore-animen en helt annen slutt enn hva mangaen har. Om jeg husker korrekt, begynner "forandringen" når de kommer til byen i nord. Jeg mislikte selvsagt anime-slutten svært mye.

 

*edit*

 

sendte en friends-request på MAL. :p

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...