Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg heldig :)

Så først Clannad + ~AS~, så Kanon også etterlignerene.

 

Så egentlig Air aller først, man bare halveis, så vil ikke telle den med her.

Husker ikke om jeg så Toradora! før eller etter, men tror det var først faktisk.

 

Uansett glad jeg så Clannad først, da jeg synes den er garantert best i den sjangeren (tett oppfulgt av Kanon og Toradoora!)

 

Edit: Glemte helt å sjekke om det var en side til, noe det nelig var. Posten var ment til Agentpostens post sist side :p

 

@vesleengen: Nå har jeg ikke sett Chobits, men ja, første episode av Elfen Leid er kanskje den blodigste episoden jeg har sett på en stund. Det vil settes mer vekt på andre ting også videre i serien, så bare å fortsette å se (et + om du liker de blodige scenene da) ;)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Underholdende melankoli, vil vel best beskrive Elfen Lied. En pussig sammenheng forsåvidt, men så er EL også så mye mer enn den voldsomme mengden blodsprut, og en nokså gammel klassiker. Tror jeg ga den 8/10. :)

 

I kveld bærer det an til shonen runde. Jeg pleier som regel ikke klare å engasjere meg i disse seriene hvis jeg kun ser en episode om gangen. Derfor sparer jeg opp et par uker, og brenner av alt på en kveld. Er så smått spent på Ichigo Vs Ulquoirra nå, en kamp som jeg trekker paralleller til den med Sasuke og Itachi. Animert var sistnevnte ikke særlig mye å skryte av, men får bare krysse fingrene. One Piece hopper jeg over for denne gangen, da det er semi-fillers. :wee:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Nei-nei, One Piece er faktisk ganske unik og et eventyr av enorme porporsjoner. Tror likevel det er en serie du må ha vokst opp med for å bli skikkelig glad i. Er tross alt ikke mange erfarne seere som gidder å påbegynne de seriene med 400 episoder og oppover. Kanskje det mest fascinerende med serien er holdningen om at hvis du jakter en drøm, så må du risikere livet ditt for enhver mulighet, og dersom skjebnen vil ha det til at motstanden blir for sterk, så skal du stolt kunne bli henrettet med et glis rundt munnen. Er mange dramatiske scener, gode kamper og fin frihetsfølelse.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Er helt enig. De historiene som preget meg mest var hovedsaklig bakgrunnen til Sanji, Nami og Chopper. Baratie Arc og Arlong Arc er kanskje favorittene mine. Likte også karakteren Vivi ganske godt, men det gikk som det gikk. :( Må ærlig innrømme at selv om jeg elsket Water 7 sesongen i anime utgave, misliker jeg sterkt at Franky ble medlem av gruppen, og enda mer Brook. De førte til at det ble mer tullete humor og gjentakelser, noe som smittet over på Usopp og Chopper som jeg også har fått litt avsmak for i det siste. Tror jeg skal ta oppfordringen og gi opp anime'en jeg også. Mangaen er fortsatt grei. happy.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...