Gå til innhold

Akambrukernes bilder - august 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dro med meg dattera mi på ripsslang. Heter det slang i resten av landet òg, forresten?

Det heter slang der jeg bor ihvertfall (vokst opp i Fredrikstad)

 

Liker komposisjonen i bildet, og fargen på ripsen. Men bladene virker blasse og tildels kunstige.

 

Tom

Når jeg var liten gikk jeg også på slang, men det var stort sett plommer og epler. Ringe på etter man var ferdig for å spørre om pose var alltid et kick.. :D

 

Synes etterbehandlingen av bildet er grei, liker grønnfargen jeg.

Lenke til kommentar

Er blitt litt imponert over Oly E-P1 når ISO må skrus opp - min gamle Fuji F31fd var ikke så verst (og blant de kompakte har det jo halvveis fått en legendestatus), men E-P1 utklasser den uten å anstrenge seg (det burde jo egentlig bare mangle, når man tenker på pris, størrelse, utvikling etc). Her er et tatt med 14-42 objektivet på full tele, Vivid bildemodus, og med ISO 1250.

post-73994-1251488702_thumb.jpg

Kun nedskalert, ellers rett fra kameraet. Rødfargen på Vivid er muligens litt over the top, men det gir jeg egentlig F i...

Lenke til kommentar

Sant å si kan jeg knapt huske å ha gått i en skog på høsten uten å se sopp. Men jeg vil tro at mengden øker jo mer urørt skogen er - masse nedfallstrær og annet organisk som har tatt repern og blir liggende er jo det de lever av å bryte ned. Tipper det er mindre i en juletreprodsusentskog, for å si det sånn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...