Gå til innhold

Spørsmål: psp -akkurat fått psp og lurer på noen små ting


Henry9

Anbefalte innlegg

hei. Kjøpte meg psp i sverige i dag og har noen spørsmål. Den sitter dessverre til lading, men har testet den litt.

Når jeg kjøpte den fikk jeg med to platium spill og kjøpt et til ved siden av, men ble veldig overrasket da det ikke fulgte med noen minnebrikke eller usb ledning? Lyst å koble til playstation, men det foregår kanskje over bluetooth?

 

spørsmål:

1. Jeg får ikke koblet meg på internett - kommer opp "The WLAN switch on the psp is not turned on" , så går jeg på strømsparing og skrur den på, men den samme feilmeldingen kommer opp igjen. Er det jeg som går på feil plass? Tenkte kanskje jeg skulle vente 12 timer (før jeg skal bruke den) som mannen i butikken sa og se om det funket da, men tror jeg lite på. Løst

 

2. Veldig lite spill i butikken og ingen filmer. Tenkte jeg skulle kjøpe noen filmer, men fant ikke en enesete butikk i store Nordby i sverige.

 

3. Så dette med minnebrikke: - Hvor burde jeg kjøpe og hvor mye plass trenger jeg?

 

4. Hva skjer når man "hacker" den?

 

5. Så litt på dette kamerat man kan sette på den. Hvor bra er bilde kvaliteten? Eller hva med GPS systemet funker det bra?

 

6. Siden jeg ikke har eid en psp før nå så lurer jeg på hvilke spill som kommer i år? Leste om et nytt gta spill som jeg tror vil bli ganske så bra. God of war?

 

7. I need some games.

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1... oppå psp'en er det er bryter som heter wlan den må skrus på..

 

2... syns heller ikke der er så mye spill og filmer i butikkene men gamestop har en del faktisk....

 

3... jeg har opp til flere 8Gb brikker det er fordi jeg har en hacet psp og da har jeg spill og masse annet rart på psp'en som tar plass

 

4... det skjer ikke så mye alt er likt og den funker også helt likt.

men man har fordelen med og kunne spille spill av minnepen + masse masse mer..

Lenke til kommentar
hei. Kjøpte meg psp i sverige i dag og har noen spørsmål. Den sitter dessverre til lading, men har testet den litt.

Når jeg kjøpte den fikk jeg med to platium spill og kjøpt et til ved siden av, men ble veldig overrasket da det ikke fulgte med noen minnebrikke eller usb ledning? Lyst å koble til playstation, men det foregår kanskje over bluetooth?

 

spørsmål:

1. Jeg får ikke koblet meg på internett - kommer opp "The WLAN switch on the psp is not turned on" , så går jeg på strømsparing og skrur den på, men den samme feilmeldingen kommer opp igjen. Er det jeg som går på feil plass? Tenkte kanskje jeg skulle vente 12 timer (før jeg skal bruke den) som mannen i butikken sa og se om det funket da, men tror jeg lite på. Løst

 

2. Veldig lite spill i butikken og ingen filmer. Tenkte jeg skulle kjøpe noen filmer, men fant ikke en enesete butikk i store Nordby i sverige.

 

3. Så dette med minnebrikke: - Hvor burde jeg kjøpe og hvor mye plass trenger jeg?

 

4. Hva skjer når man "hacker" den?

 

5. Så litt på dette kamerat man kan sette på den. Hvor bra er bilde kvaliteten? Eller hva med GPS systemet funker det bra?

 

6. Siden jeg ikke har eid en psp før nå så lurer jeg på hvilke spill som kommer i år? Leste om et nytt gta spill som jeg tror vil bli ganske så bra. God of war?

 

7. I need some games.

 

2. Ja, det er ikke så mye spill og film og få tak i. jeg har vært heldig og kunne dra til tyskland, hvor det er proppa med spill og film. du bør se litt rundt på nettet om nye spill og filmer som kommer til psp, for som oftest kommer de til butikken ;-)

 

3. Jeg har bare en vanlig 2GB minnebrikke, og jeg synes det holder i massevis. nå som jeg ikke driver med sånn hacke drit. det er nesten det samme hvor du kjøper det.

 

4. Du burde holde deg vekk fra hacking. du kan bli stengt fra visse spill (Multiplayer) også virusrissikoen blir større.

 

6. Jeg har lest litt, og jeg gleder meg veldig til Little Big Planet,

Assassins Creed:Bloodlines og Motorstorm:ArcticEdge. det er de jeg har vurdert mest.

Jeg har også tenkt og skaffe meg Rockband Unplugged ettersom det også er ganske nytt.

Jeg har ikke sett så mye på film-fronten. du trenger bare følge med på internett

Bruk playstation sidene. Jeg leser GameReactor, det er et bra spillmagasin som du bør sjekke ut. du kan se på hjemmesiden gamereactor.no og se om du finner noe. det er fine saker. :!:

 

Hvis du sliter med og finne spill i butikken så kan du kanskje prøve nettet. jeg har ikke kjøpt psp spill der, men har kjøpt ps3 spill. det er Gamezone.no

Lenke til kommentar
4. Du burde holde deg vekk fra hacking. du kan bli stengt fra visse spill (Multiplayer) også virusrissikoen blir større.

Da lurer jeg på hvor i (SENSURERT) du kommer fra? Molboland? Du kan ikke bli stengt ute fra spill så lenge du oppdaterer din CFW. Og hvor har du det med virus fra??? Venter spent på svar...

Endret av krokodille25
Lenke til kommentar
4. Du burde holde deg vekk fra hacking. du kan bli stengt fra visse spill (Multiplayer) også virusrissikoen blir større.

Da lurer jeg på hvor i (SENSURERT) du kommer fra? Molboland? Du kan ikke bli stengt ute fra spill så lenge du oppdaterer din CFW. Og hvor har du det med virus fra??? Venter spent på svar...

 

Venn av meg ble sparket ut av et spill av en moderator. det med virus leste jeg et sted på nettet. jeg vet man ikke skal tro på alt man leser, men jeg tar ikke en risk på noe dritt som jeg hater anyways. fornøyd? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Takk for svar.

Jeg kjøpte med Patapon 2 og fikk med Fifa09 og Ratchet and Clank når jeg kjøpte pspen.

Testet demoen til God of war. Det var veldig kult...

 

Hvordan virker egentlig "Remote play" - får det ikke til å funke.

 

Ja, jeg har demoen jeg også ;)

det jeg har prøvd med Remote play synes jeg ikke var noe spess. du bruker liksom ps3 som en maskinvare på psp. det er vel for de som ikke har trådløst nettverk. men jeg kan ikke så mye om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...