:utakt Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Sitter som ei Kula den der. Nesten like kul som "Hush". 7/10. 1 1
Tabris Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Behagelig på øret, og kult å høre noe på fransk og ikke bare engelsk. 6/10 Siden vi er inne på det franske... 3
:utakt Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) Flott musikk! Takk! 8/10 Endret 6. august av :utakt 3
Tabris Skrevet 22. august Skrevet 22. august Madrugada er aldri feil. Denne sangen er legendarisk. 8/10. Jeg fortsetter med soundtrack til Clair Obsur: Expedition 33, fordi musikken er så bra at alle bør høre den. Et lite kult jazz-stykke her: 1 1
svenka Skrevet 23. august Skrevet 23. august Ikke helt min musikk smak, men jeg hører det er kvalitet 🎷🎼👌 8/10 1 1
Tabris Skrevet 11. september Skrevet 11. september Ok, denne sangen trigget alle mine 80-talls buttons, herlig å høre på. Håper de når langt! 8/10 Vi skrur tiden litt tilbake... 1 1
:utakt Skrevet fredag kl 20:47 Skrevet fredag kl 20:47 (endret) Det er noe eget med stemmen til Sia. Savnet litt sterkere refreng her. 6/10 Endret fredag kl 20:48 av :utakt 1 1
svenka Skrevet i går, 10:00 Skrevet i går, 10:00 (endret) Kult at noen «våger» å covre en av Ozzy’s beste, og de gjør det med bravur!! 👏🎼👌 9/10 Endret i går, 10:03 av svenka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå