Gå til innhold

Middag for fire personer, inviter 3 gjester, hvem velger du?!


Anbefalte innlegg

Du skal ha middagsselskap og har plass til 3 gjester. Du kan invitere hvem du vil. Døde, levende, legender, glemte historiske mennesker, eller noen helt andre. Hvem og hvorfor ville du invitert disse folkene? Om det ikke er en veldig kjent person for alle hadde en farklaring på hvem det var, vert fint.

 

her er mine:

 

Adolf Hitler: Jeg ville spurt om hva han tenkte under andre verdenskrig der han gjernevasket soldatene sine, utførte grufulle handlinger, hadde kontroll over så mange mennesker og hadde så mye makt, om han angret og jeg ville hørt fortellingen om andre verdenskrig i hans perspektiv.

 

Jesus: Ikke det at jeg er kristen, men å møte jesus og høre hans fortellinger om den tiden han levde måtte ha vert utrolig. funne ut av de tingene om han er sanne og usanne. Jeg ville også høre tolkningene hans av hans tid.

 

Bon Scott: Den avdøde vokalisten i mitt faovorittband AC/DC. jeg ville hørt hans fortelling om tiden før og når han var i bandet, fått vite mere enn det jeg har sett på DVDer. Fått klarhet i hvordan han døde, siden det er så mange myter om dødfallet (ingen av mytene er bekreftet) og hørt hva han mente om forskjellige ting

 

 

 

EDIT: mulig jeg ville hatt med Nostredamus i stedet for Bon Scott

Endret av kptknert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah!

Terrence Mckenna - Filosof og psychonaut. WIKIKI

 

Karl Marx - De fleste kjenner vel til denne mannen... wikiki

 

Og til slutt for litt eyecandy (de forrige var på en måte litt "kjedelige" valg...

Angelina Jolie (fra noen år tilbake, hun begynner å dra på årene nå. Så Angelina fra en fem seks år tilbake. Wikikiikik

 

No offence folk, men det var en del kjedelige valg her... Jeff DUnham? Wtf, karen er jo ikke morsom en gang? :p

Endret av Bata
Lenke til kommentar

Napoleon I, Neil Armstrong/Buzz Aldrin og Einstein hadde vert spennende gjester ved middagsbordet.

 

Det hadde vert artig å utfordret Napoleons skepsis til demokratisk styrereform med å vist til dagens suksessfulle moderne demokratier. Jeg ville også likt å vite hva han følte etter felttoget mot Russland og etter det endelige nederlaget. Hva han ville gjort annerledes kunne også vert spennende å hørt..

 

Neil Armstrong/Buzz Aldrin kunne dosert om deres opplevelse av å besøke månen for første gang i historien.

 

Jeg ville også likt å sett ansiktsuttrykket til Einstein når han under middagen fikk vite at kvantemekanikk ikke er en konsekvens av en deterministisk samlet teori slik han trodde.. (Han jobbet intenst med dette før sin død, men klarte aldri å finne en TOA fordi han tok feil, sterke og svake nukleære krefter og kvantemekanikk kan ikke utledes som noen konsekvens av en TOA, de må inkorporeres fra starten av.)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Mike Rowe:

En kjernekar som er full av gode replikker og humor. Hadde vært konge å ta seg en utepils med ham en gang ;)

 

Spock fra Star Trek:

hadde vært gøyt å ha en god diskusjon med ham og høre på logikk som er sannhet, uansett hvor galt det høres ut

 

Alexi Laiho - CoB:

Min favorittgitarist. Hadde vært fett å høre noen riff etter desserten ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...