Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en som er out of my league


Anbefalte innlegg

Okay, problem: Jeg er paralysert av en dame jeg traff for en liten stund siden.

 

Hun er i begynnelsen av 30-årene, men jeg er bare 21. Noen av vennene mine mener at jeg skal glemme henne fordi hun er for gammel for meg, og at jeg må leve som en 21-åring og ikke som en 30-åring. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. Selv syns jeg at mange på min egen alder er kjedelige og dumme. Hun er noe av det vakreste jeg har sett i hele mitt 21 år gamle liv. Hun er elegant, intelligent og kul, med et sexy glimt i øye. Men så er det det da, at jeg har litt issues med meg selv. Jeg er nesten ikke noe selvtillit, føler meg dum og at jeg alltid er i veien. Jeg føler at jeg ikke kan noen ting. Dessuten er jeg "dessverre" i noens øyne, ikke alle for det er ikkealle som bryr seg om sånt, transkjønnet. Altså har jeg ikke pikk :( og dette sliter MYE på psyken. Jeg er ganske åpen om det så hun veit det, men jeg føler ikke at det hjelper noe særlig... Hun er liksom for vakker og god for meg.

 

Jeg trenger egentlig bare noe råd om hva jeg skal gjøre, for jeg har ingen anelse.

Og ikke kom med noe "no dick, no chick"-drit, jeg har hørt det før :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay, problem: Jeg er paralysert av en dame jeg traff for en liten stund siden.

 

Hun er i begynnelsen av 30-årene, men jeg er bare 21. Noen av vennene mine mener at jeg skal glemme henne fordi hun er for gammel for meg, og at jeg må leve som en 21-åring og ikke som en 30-åring. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. Selv syns jeg at mange på min egen alder er kjedelige og dumme. Hun er noe av det vakreste jeg har sett i hele mitt 21 år gamle liv. Hun er elegant, intelligent og kul, med et sexy glimt i øye. Men så er det det da, at jeg har litt issues med meg selv. Jeg er nesten ikke noe selvtillit, føler meg dum og at jeg alltid er i veien. Jeg føler at jeg ikke kan noen ting. Dessuten er jeg "dessverre" i noens øyne, ikke alle for det er ikkealle som bryr seg om sånt, transkjønnet. Altså har jeg ikke pikk :( og dette sliter MYE på psyken. Jeg er ganske åpen om det så hun veit det, men jeg føler ikke at det hjelper noe særlig... Hun er liksom for vakker og god for meg.

 

Jeg trenger egentlig bare noe råd om hva jeg skal gjøre, for jeg har ingen anelse.

Og ikke kom med noe "no dick, no chick"-drit, jeg har hørt det før :(

 

 

La meg nu se om jeg skjønner dette riktig.

Du er en mann, men du har ikke alle delene som følger med for å si det på en pen måte?

Viss dette er tilfelle så ser jeg årsaken for at du kanskje har dårlig selvtillit.

Selvtilliten din er jo noe du må jobbe med, Du må jo like deg selv for den du er og ikke skjemmes.

Så vill nok selvtilliten komme av seg selv.

Pluss utsende er ikke det som er det viktigst for flest kvinner, ikke at jeg kan si det med 100% sikkerhet da jeg selv er mann.

Men som jeg har erfart opp igjennom tiden.

Det er når en person sier at "hun er for god for meg" at hun faktisk ikke er det.

Det viser bare at du er seriøst og vill virkelig ta vare på denne kvinnen.

 

Jeg sier kjør på, det verste som kan skje er at du for et nei.

Lenke til kommentar
La meg nu se om jeg skjønner dette riktig.

Du er en mann, men du har ikke alle delene som følger med for å si det på en pen måte?

Viss dette er tilfelle så ser jeg årsaken for at du kanskje har dårlig selvtillit.

Selvtilliten din er jo noe du må jobbe med, Du må jo like deg selv for den du er og ikke skjemmes.

Så vill nok selvtilliten komme av seg selv.

Pluss utsende er ikke det som er det viktigst for flest kvinner, ikke at jeg kan si det med 100% sikkerhet da jeg selv er mann.

Men som jeg har erfart opp igjennom tiden.

Det er når en person sier at "hun er for god for meg" at hun faktisk ikke er det.

Det viser bare at du er seriøst og vill virkelig ta vare på denne kvinnen.

 

Jeg sier kjør på, det verste som kan skje er at du for et nei.

Ja, du har skjønt det :) Og ja, jeg er en seriøs fyr. Jeg vil ikke bare "høvle over" henne.

Jeg har så mye respekt for henne at det er skummelt :p

 

Du tror ikke alderen har noe å si? En kompis av meg sa at hun er sannsyneligvis i "vil-ha-barn"-alderen, og jeg er ikke der ennå, tror jeg. man kan jo aldri vite helt sikkert :hmm:

Lenke til kommentar
En kompis av meg sa at hun er sannsyneligvis i "vil-ha-barn"-alderen, og jeg er ikke der ennå, tror jeg. man kan jo aldri vite helt sikkert :hmm:

 

Mulig det er jeg som missforstår her, men etter eget utsagn har du ikke pikk, men du er bekymret for at hun er klar for barn mens du ikke er det. Løser ikke det seg selv?

Lenke til kommentar
En kompis av meg sa at hun er sannsyneligvis i "vil-ha-barn"-alderen, og jeg er ikke der ennå, tror jeg. man kan jo aldri vite helt sikkert :hmm:

 

Mulig det er jeg som missforstår her, men etter eget utsagn har du ikke pikk, men du er bekymret for at hun er klar for barn mens du ikke er det. Løser ikke det seg selv?

Nei? Han kan jo ikke gi henne barn da, og dermed er det et hinder for et forhold.

 

..du sier du er transkjønnet, eller intetkjønn? Har du ingen genitaler overhodet, hverken vagina, testikler eller penis? Beklager nysgjerrigheten, men hvordan "ser det ut der nede" da? Har du urinrør og slikt?

Lenke til kommentar
Nei? Han kan jo ikke gi henne barn da, og dermed er det et hinder for et forhold.

 

..du sier du er transkjønnet, eller intetkjønn? Har du ingen genitaler overhodet, hverken vagina, testikler eller penis? Beklager nysgjerrigheten, men hvordan "ser det ut der nede" da? Har du urinrør og slikt?

 

Jeg vet at jeg får hjelp til å få barn av rikshospitalet, donor og sånt...men allikevel

Transkjønnet, altså født jente :( Jeg har alt det kvinner har (det innvendige er fjernet), og klitoris har vokst (5-6cm tror jeg :blush: )

Lenke til kommentar

Det at du ikke kan få barn kan jo i for seg telle ganske negativt, de fleste kvinner vil vel ha barn iløpet av livet. Men er vel mulig å få barn uansett kanskje, med dagens hjelpemidler. Og det blir jo et forhold uten sex også, men skal ikke uttale meg noe særlig om det, men tror ikke et forhold fungerer så veldig bra uten noe sex i det hele tatt.

 

Er ikke så veldig lett å vite hva du bør gjøre, for vi kjenner jo verken deg eller dama, men tror dette kan føre til problemer med enkelte jenter. Men bra du er åpen rundt det, for da er jo dama klar over det og det blir ikke noen ubehagelige overraskelser seinere. Alderforskjellen er ikke noe problem i seg selv den heller, men igjen her er det forskjellig fra jente til jente, noen jenter liker best gutter på rundt sin egen alder, noen har noen som er litt yngre osv..

 

Men hvis du har veldig store komplekser rundt det, går det ikke ann å ta en opprasjon eller noe? Jeg mener ihvertfall at det burde vurderes dersom det er noe som senker livskvaliteten din, utifra hva du skriver virker det nesten slik.

Jobb med selvtilliten din ihvertfall, det er veldig viktig. Og det å ha dårlig selvtillit er noe av det værste som er, hadde det selv før pga mobbing, men den er på topp igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Og det blir jo et forhold uten sex også, men skal ikke uttale meg noe særlig om det, men tror ikke et forhold fungerer så veldig bra uten noe sex i det hele tatt.

Jeg kan jo ha sex, men ikke på den normale måte uten hjelpemidler :ermm:

 

Men hvis du har veldig store komplekser rundt det, går det ikke ann å ta en opprasjon eller noe? Jeg mener ihvertfall at det burde vurderes dersom det er noe som senker livskvaliteten din, utifra hva du skriver virker det nesten slik.

Jo da, jeg skal opereres etterhvert (om noen år tror jeg). Jeg må bare finne ut av hvilken type operasjon jeg vil ha (to typer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...