Gå til innhold

Gode lettdrivne strategispill til PC?


Anbefalte innlegg

Hei, om et par månder starter jeg som lærling på en ringnotsnuperter, noe som medfører veldig mye fritid, og det er da et must å ha et par spill på PCen. Det eneste jeg liker å spille på en bærbar PC er strategispill. Jeg har dessverre ikke noen bra bærbar PC, og jeg har helder ikke tenkt å invister i en ny før det er nødvendig, så da må jeg nøye meg med litt eldre, og gjerne tidskrevende spill.

 

Det eneste jeg vet jeg skal ha med et Civ4 serien (som den drar på medium). Dersom noen har tips til gode men lettdrivne spill til PC er det bare å rope ut. Jeg har sett litt på Anno serien, men jeg vet ikke hvor gode eller hvor tunge de spillene er, så dersom noen har noe infor der hadde det vært flott. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heroes of Might and Magic III. Det beste av dei beste. ;)

 

Kan vel anbefalast på det aller sterkaste ja ;)

Heroes of M6M 4 går og an, men for all del, styr långt onda 5'ern. :no:

 

Ellers kan C&C: Tiberian Sun være et alternativ, C&C Generals(Zero Hour) funka og på litt eldre pc'a.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skaff deg WC3, outstanding om du har tilgang til internett. Om ikke så er Jones in the fast line skammorsomt. Tror det er fra 91, så dårlig grafikk, men skammorsomt.

Lenke til kommentar

Eldre gratis spill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Warzone_2100

 

det er ett gammelt spill så går nok fint på bærbaren din, veldig morro spill, spilte igjennom det for lenge sia. hvis dere har flere bærbare på båten så kan dere spille mot hverandre. og ikke bli bekymra over at det er 3d, spillet er utrolig lettdrevet.

 

http://wz2100.net/download

Endret av minimum payne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Skaff deg WC3, outstanding om du har tilgang til internett. Om ikke så er Jones in the fast line skammorsomt. Tror det er fra 91, så dårlig grafikk, men skammorsomt.

 

2003 og fra Blizzard :p

Du kødder nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...