Gå til innhold

uoriginal lader til D40 batteri.


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har mistet laderen til min D40 og trenger derfor en ny.

 

Det billigste alternativet jeg har funnet er Ansmann universallader til 499,- hos elkjøp(om jeg husker rett var det dyrere i butikk) mens Netshop har originallader til 525,-(+frakt) men har ikke inne på lager før den 10 / 7.

 

Jeg skal på ferie mandag neste uke og lurte derfor på om denne laderen er brukbar.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte storebroren til denne for noen uker siden til å bruke den på ferie neste uke. Og av det jeg har testet så har den fungert bra hvert fall.

Ladet batteri til Nikon D300 og en coolpix så langt. Vario Pro som jeg har er riktignok litt klønete og og stille inn riktig til batteriet, så det vil jo være lettere å ha en tilpasset lader. Da får du riktignok ikke den fleksibiliteten at den kan lade mange flere batterier, og ikke minst 12v til bil.

Lenke til kommentar
Det har seg sånn at jeg har mistet laderen til min D40 og trenger derfor en ny.

 

Det billigste alternativet jeg har funnet er Ansmann universallader til 499,- hos elkjøp(om jeg husker rett var det dyrere i butikk) mens Netshop har originallader til 525,-(+frakt) men har ikke inne på lager før den 10 / 7.

 

Jeg skal på ferie mandag neste uke og lurte derfor på om denne laderen er brukbar.

 

Ser at Japan photo (nettbutikken) også har orginalladeren Nikon MH-23 Lader for EN-EL9, så du kan sjekke der.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...